اطلاعات بیشتری از فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شد

اطلاعات بیشتری از فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شد
  • 1395/12/17
  • مقدم
  • 0

یک گزارش منتشر شده در ماه گذشته، نشان داد که شرکت سامسونگ در حال توسعه فبلت پرچم‌دار جدید خود از سری گلکسی نوت است و این مدل با اسم‌رمز “Baikal” آماده می‌شود. با این‌حال، اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ این مدل را با اسم‌رمز دیگری توسعه می‌دهد و هم‌چنین، اشاره شده است که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ به زودی به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات تازه منتشر شده، گلکسی نوت ۸ با اسم‎رمز “Great” توسعه می‌یابد و با شماره مدل SM-N950F ارائه خواهد شد. برای اطلاع، باید اشاره کرد که فبلت گلکسی نوت ۷ با شماره مدل SM-N930F به بازار عرضه شده بود و دلیل عدم استفاده از شماره چهار در شماره مدل گلکسی نوت ۸، آن است که عدد چهار در بین مردم کره جنوبی باعث بدشانسی می‌شود. آخرین حرف موجود در شماره مدل فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، نشان می‌دهد که این شماره مدل برای نسخه جهانی گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته شده است و سایر مدل‌های آن با شماره مدل متفاوتی بسته به بازار عرضه و اپراتور ارائه‌دهنده، ارائه خواهد شد.

اسم‌رمز “Great” در نام‌گذاری گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این سازنده در نظر دارد تا فبلت پرچم‌دار جدید خود را با تغییرات قابل‌توجهی به منظور کسب اعتماد مجدد مشتریان خود، به بازار عرضه نماید. مدتی پیش اعلام شده بود که شرکت سامسونگ به دنبال عرضه فبلت بهتر، ایمن‎‌تر و بسیار خلاقانه است و انتظار داریم که شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت ۸ به آن متعهد باشد.

گلکسی نوت ۸

در این گزارش، هم‌چنین اشاره شده است که شرکت سامسونگ برنامه‌های خود را برای عرضه نسخه بازسازی‌شده گلکسی نوت ۷ کنار نگذاشته است و این سازنده کره‌ای تصمیم دارد تا فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود را در برخی از بازارها به فروش برساند. در آخرین گمانه‌زنی‌ها به عرضه نسخه جدید گلکسی نوت ۷ در هند و ویتنام اشاره شده بود اما این موضوع توسط شعبه سامسونگ در هند، تکذیب شد.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، نسخه بازسازی‌شده گلکسی نوت ۷ سامسونگ با شماره مدل SM-N935F در کره جنوبی عرضه خواهد شد. عرضه گلکسی نوت ۷ با یک باتری جدید که ایمنی آن را تضمین نماید، می‌تواند مجدداً کاربران را نسبت به خرید فبلت جدید سامسونگ مجاب کند. به همین جهت، شرکت سامسونگ تلاش خواهد نمود تا پیش از عرضه مدل بازسازی‌شده فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶، آزمایش‌های مختلفی را به منظور ایمن‌بودن آن انجام دهد.

برای اطلاع باید اشاره کرد که شرکت سامسونگ در تابستان گذشته، گلکسی نوت ۷ را به بازار عرضه کرد اما به دلیل مشکلات ایمنی از جمله منفجر شدن باتری و آتش گرفتن، کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند تا فبلت پرچم‌دار جدید خود را پس از جمع‌آوری، با یک باتری جدید به کاربران عرضه نمایند. پس از مدتی مشخص شد که فبلت گلکسی نوت ۷ هم‌چنان آتش می‌گیرد و به همین جهت، شرکت سامسونگ در نهایت از توقف تولید فبلت پرچم‌دار جدید خود خبر داد.

اگر شرکت سامسونگ به دنبال عرضه مدل بازسازی‌شده گلکسی نوت ۷ باشد، انتظار داریم که جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه شود و حتی برخی از مدیران سامسونگ نیز، این موضوع را تایید نمایند. به هرحال، هیچ‌یک از این موارد به صورت رسمی تایید نشده و بهتر است مدتی منتظر ماند.

منبع: Sammobile

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *