گوشی گلکسی C5 پرو سامسونگ با نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی و چهار گیگابایت رم معرفی شد

گوشی گلکسی C5 پرو سامسونگ با نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی و چهار گیگابایت رم معرفی شد
  • 1395/12/18
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی در چین، گوشی میان‌رده گلکسی سی ۷ پرو را در سکوت خبری ارائه داد و انتظار می‌رفت مدل ضعیف‌تر آن یعنی گلکسی C5 پرو پس از این گوشی معرفی شود. با این‌حال، شرکت سازنده عجله‌ای برای معرفی این گوشی نداشت و شرکت سامسونگ در نهایت، به‌تازگی تصمیم گرفته است تا گوشی‌ میان‌رده جدید خود یعنی گلکسی C5 پرو را در چین معرفی نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

این مدل چند روز پیش در نمایشگاه Samsung Forum 2017 در چین، فاش شده و چندین‌بار دیگر نیز، اطلاعات و تصاویر مختلفی از این گوشی در طی چند هفته اخیر به دست آمده است. به همین جهت، بیشتر مشخصات‌فنی آن‌را پیش از اعلام رسمی توسط سامسونگ می‌دانیم.

اطلاعات لیست‌شده از گوشی گلکسی C5 پرو در وب‌سایت سامسونگ، نشان می‌دهد که ابعاد این گوشی ۱۴۵٫۷ در ۷۱٫۴ در ۷ میلی‌متر است و گلکسی C5 پرو تنها ۱۴۵ گرم وزن دارد. این مدل، هم‌چنین به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی سوپرآمولد فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

گلکسی C5 پرو

از نظر طراحی، گلکسی C5 پرو به سی ۷ پرو شباهت دارد و نوارهای آنتن باز طراحی شده در بدنه پشتی و گوشه‌های دارای انحنا این موضوع را ثابت می‌کند. اگرچه باید اشاره کرد که گلکسی سی ۷ پرو به یک باتری با ظرفیت بیشتر ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر بزرگ‌تر ۵٫۷ اینچی با همان رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است.

  گلکسی C5 پرو

گوشی میان‌رده گلکسی C5 پرو سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز شده است و چهار گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو اس‌دی، دیگر مشخصات‌فنی این مدل را تکمیل می‌کند.

برای دوربین اصلی و سلفی این گوشی از یک شاتر ۱۹ مگاپیکسلی با اندازه دهانه لنزی f/1.9 استفاده شده است و دوربین اصلی و دوربین سلفی، هر دو می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، به فیلم‌برداری بپردازند. درگاه یواس‌بی Type-C، سنسور تشخیص اثرانگشت و پشتیبانی از سیستم پرداخت همراه سامسونگ Pay دیگر مشخصات‌فنی این مدل را تشکیل می‌دهد.

گلکسی C5 پرو

باید اشاره کرد که گوشی گلکسی C5 پرو از یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری، انرژی می‌گیرد و صفحه‌نمایش همیشه فعال به همراه پشتیبانی از NFC، دو سیم‌کارت و ۴G LTE این مدل را به یک گزینه ارزشمند تبدیل خواهد نمود. گلکسی C5 پرو پرو در سه رنگ مختلف طلایی، آبی و صورتی به بازار عرضه می‌شود و در این مورد، تفاوتی بین گلکسی C5 پرو و سی ۷ پرو وجود ندارد.

 قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است اما بنابر گزارش‌های قبلی، گلکسی C5 پرو با قیمت ۳۶۲ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با قیمت ۴۰۴ دلاری سی ۷ پرو، قابل‌ قبول به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که گلکسی C5 پرو در خارج از بازار چین به فروش برسد اما در حال‌حاضر، هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون زمان عرضه گلکسی C5 پرو در بازارهای دیگر وجود ندارد. گلکسی C5 پرو در حال‌حاضر برای پیش‌خرید در وب‌سایت سامسونگ قرار داده شده است و این مدل در ۱۶ مارس به صورت رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *