مراسم اختتامیه سومین جشنواره بانک محبوب من با حضور مدیران ارشد بانکی کشور

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بانک محبوب من با حضور مدیران ارشد بانکی کشور
  • 1395/12/18
  • گویا آی تی
  • 0

مراسم اختتامیه جشنواره بانک محبوب من ، پس از مشارکت بالغ بر ۵۰ هزار نفر از مشتریان شبکه بانکی کشور ، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با حضور مدیران ارشد بانک ها برگزار  شد.

جشنواره «بانک محبوب من» از ابتدای دی ماه آغاز شد و تا ۶ بهمن ماه به مدت سی و شش روز ادامه داشت که گویا آی تی حامی رسانه ای این جشنواره بزرگ در حوزه بانکی کشور بود.

سایت بانکی به عنوان پُربازدیدترین سایت حوزه بانکی در کشور، سه دوره است که جشنواره‌ایی با نام «بانک محبوب من» برگزار می‌کند. در این جشنواره خدمات‌دهی بانک‌ها توسط مشتریان‌شان به بوته نقد کشیده می‌شود. سایت بانکی با جشنواره «بانک محبوب من» فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مردم بتوانند نظر واقعی‌شان را به گوش مسولان بانکی برسانند. این دوره از جشنواره بیش از ۵۰ هزار نفر شرکت‌کننده داشت. این رقم حاکی از مشارکتِ بالای افراد در این رویداد اجتماعی است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره مدیران شبکه بانکی کشور ، ضمن صرف صبحانه کاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، از بانکهای برتر در سال ۹۵ تقدیر به عمل آوردند.

در این مراسم ، مدیران بانکهای برتر نیز از برگزارکنندگان این جشنواره مردمی تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند جشنواره بانک محبوب من ، همچنان ادامه داشته و در سال آینده باشکوه تر برگزار گردد.

????????????????????????????????????

 

سیدمحمد میرجعفری دبیر جشنواره بانک محبوب من طی سخنانی ، ضمن تشکر از بانکها ، مردم و حامیان مالی ، از برگزاری لیگ شبکه های اجتماعی با بررسی فصلی شبکه های اجتماعی بانکها و ارائه جدول رده بندی فعالیت بانکها در فضای این شبکه ها خبر داد.

دبیر جشنواره بانک محبوب من همچنین با اشاره به آماده سازی گزارش های خلاصه ی نظرات مشتریان و ارسال آن برای مدیران تمامی بانکها ، حسن ختام این جشنواره را دریافت گزارشهای تحلیلی-تخصصی ۱۰۰ صفحه ای و استفاده از مفاد تحلیلی آن در تصمیم سازی و تصمیم گیری های بانک دانست.

در این مراسم همچنین پربازدیدترین فیلم تبلیغاتی بانکی – بیش از ۲۳ میلیون بازدید در سایت یوتیوب – متعلق به تی دی بنک که با توجه به آموزه های بازاریابی محتوا تدوین شده بود ، برای حضار به نمایش درآمده و آقای میرجعفری توضیحاتی درباره ایده ی این فیلم تبلیغاتی ارائه کردند.

بانک ملت محبوبترین بانک کشور در سال ۹۵

امسال بانک ملت جایزه ویژه ی جشنواره بانک محبوب من را از آن خود کرد ، بانک ملت با کسب بالاترین امتیاز ، به عنوان محبوب ترین بانک برگزیده شد.

 

بانکهای محبوب در سال ۹۵

بانکهای ملی ، صادرات ، سامان و شهر ، در رتبه های بعدی محبوبیت قرار گرفته و تندیس بانک محبوب را دریافت کردند.

 

همچنین سایر تندیس ها به شرح زیر تقدیم برندگان شد :

 

انتخاب اول مشتریان برای افتتاح حساب :
بانک سامان
برترین خدمات الکترونیکی :
بانک ملت
برترین بانک از لحاظ ارائه خدمات آموزشی از طریق رسانه ها :
بانک شهر
برترین بانک در شبکه های اجتماعی :

بانک اقتصاد نوین

جایزه ویژه بیشترین پیشرفت نسبت به دوره گذشته جشنواره بانک محبوب  :
بانک گردشگری

بانکهای حایز رتبه های بعدی پیشرفت نسبت به سال گذشته :
بانک ایران زمین

بانک سرمایه

بانک حکمت ایرانیان

شایان ذکر است ، گزارش تحلیلی عملکرد هر بانک نیز از سوی دبیرخانه و در یک گزارش ۱۰۰ صفحه ای کاربردی به بانکهای متقاضی ارائه خواهد شد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *