هوآوی پی ۱۱ در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد شد

هوآوی پی ۱۱ در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد شد
  • 1395/12/19
  • مقدم
  • 0

هوآوی در طی چند سال اخیر، یک رویه را برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود نیمه اول سال دنبال کرده است اما گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده در نمایشگاه MWC به صورت رسمی معرفی شد و نزدیک به دو هفته دیگر در بازار عرضه می‌شود. در مصاحبه با وب‌سایت اندروید سنترال، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند هوآوی اعلام کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار این سازنده در یک بازه زمانی مشابه با هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس معرفی می‌شود و به همین جهت، باید منتظر رونمایی رسمی از هوآوی پی ۱۱ در سال آینده در نمایشگاه MWC باشیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

بروس لی، مدیر گوشی‌های هوشمند هوآوی اعلام کرده است که “در آینده، به احتمال زیاد محصولات‌ جدیدمان را در نمایشگاه MWC ارائه می‌دهیم”. هم‌چنین، وی اعلام کرده است که شرکت هوآوی به طور معمول برای ارائه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود در غرب اروپا در بازه‌زمانی که برای عید پاک در نظر گرفته می‌شود، برنامه‌ریزی می‌کند.

محدوده زمانی که شرکت هوآوی برای رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود در نظر می‌گیرد، باعث می‌شود تا فروش گوشی‌های جدید این سازنده افزایش یابد و هم‌چنین، مدت زمان بین رونمایی رسمی و  زمان عرضه این محصول را به بازار، کاهش می‌دهد. به این ترتیب، هزینه‌های بازاریابی محصولات جدید هوآوی کاهش پیدا می‌کند و هم‌چنان، گوشی‌های پرچم‌دار جدید این سازنده را در محدوده توجه قرار می‌دهد.

با اینکه شرکت هوآوی، بازه‌زمانی مناسبی را برای رونمایی و عرضه هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس انتخاب کرده است؛ نتوانست هوآوی پی ۹ و هوآوی پی ۸ را در زمان مناسبی ارائه دهد. با توجه به جایگاه هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند، هم‌چنان توجه زیادی بر روی رویدادهای اختصاصی این سازنده برای معرفی محصولات جدیدش معطوف است اما رونمایی رسمی از گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در یک نمایشگاه مانند MWC، باعث می‌شود تا شرکت هوآوی بتواند گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را به طیف گسترده‌‌تری از علاقه‌مندان ارائه دهد و آن، همان چیزی است که این سازنده برای افزایش فروش محصولات جدید خود به آن نیاز دارد.

هوآوی پی ۱۱

لازم به ذکر است که شرکت هوآوی از یک نمایشگاه دیگر برای رونمایی از محصولات جدیدش در نیمه دوم سال استفاده می‌کند و نمایشگاه IFA، بهترین فرصت برای این سازنده چینی است تا محصولات جدید خود را به کاربران و علاقه‌مندان معرفی نماید. البته شرکت هوآوی در هر سال، تنها یک محصول پرچم‌دار معرفی نمی‌کند و انتظار داریم که در تابستان یا اوایل پاییز، فبلت جدید هوآوی یعنی میت ۱۰ معرفی شود. به همین جهت، بعید می‌دانیم که در شایعات و گمانه‌زنی‌های آینده به هوآوی پی ۱۱ پرداخته شود.

در نهایت برای آشنایی بیشتر با گوشی‌های پرچم‌دار جدید هوآوی که تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد، باید گفت که هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به ترتیب به یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی فول اچ‌دی و یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD مجهز شده است. تراشه Kirin 960 به هر دو مدل قدرت می‌دهد و به همراه این تراشه، چهار گیگابایت حافظه رم برای هوآوی پی ۱۰ و شش گیگابایت رم برای مدل رده‌بالای هوآوی پی ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده است. هر دو مدل به دوربین دوگانه (متشکل از یک سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی) مجهز شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *