آموزش روش های جدید برای ذخیره تصاویر اینستاگرام

آموزش روش های جدید برای ذخیره تصاویر اینستاگرام
  • 1395/12/21
  • زهرا معبودی
  • 0

ذخیره تصاویر اینستاگرام برای خیلی از ماها که دائما در این شبکه می چرخیم اهمیت دارد. مخصوصا اگر تمایل داشته باشیم یکی از تصاویر موجود در پیج سایرین را روی اکانت خود بازنشر کنیم. ساده ترین راهی که من همیشه از آن استفاده کرده ام در درجه اول اسکرین شات گرفتن از نمایشگر بوده و در مرحله بعدی از تلگرام برای دانلود این تصاویر و فیلم ها استفاده کرده ام. آیا شما هم دوست دارید یاد بگیرید که چگونه فیلم ها و تصاویر اینستاگرام را از طریق تلگرام دانلود کنید؟  مقاله یاد شده را مطالعه کنید اما از روش های اشاره شده در زیر هم چشم پوشی نکنید و با گویا آی تی تا انتهای مقاله همراه باشید.

استفاده از ابزار DownloadGram

برای استفاده از این ابزار به جای اپلیکیشن اینستاگرام، وارد صفحه اینترنتی آن شده و تصاویر مورد نظرتان را باز کنید. بعد از آن در جایی که زمان انتشار مطلب نمایش داده می شود ( عموما به صورت هفتگی است ) لینک مطلب را کپی کنید. بعد وارد سایت DownloadGram شده و آدرس مورد نظر را باز کنید. بعد روی گزینه دانلود یا Download کلیک کنید تا تصویر شروع به دانلود شدن نماید.

DownloadGram

۴K Stogram

این یک روش جالبتر است. برای استفاده از این ابزار، کافی است نرم افزار آن را روی لپ تاپ یا پی سی خود نصب کنید. بعد می توانید با کمک هشتگ ها و نام ها و حتی لینک ها، تصاویر مرتبط با موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در نهایت با پیدا کردن تصویر مورد نظر خود، ان را دانلود کنید.

برای دانلود این نرم افزار وارد این صفحه شوید.

4K Stogram

استفاده از منبع کد در اینستاگرام

این یک روش هم برای کد نویس ها مفهوم بیشتری دارد اما یاد گرفتن آن بسیار آسان است. وارد اینستاگرام شوید و به صفحه ای بروید که می خواهید تصویر آن را دانلود کنید. لینک را در حالت انتخاب شده قرار دهید و پیش از اقدامات بعدی، لینک را کپی کنید.

بعد از این یک راست کلیک کرده و با زدن گزینه ای برای مشاهده page source سعی کنید منبع کد صفحه را باز کنید. بخش جستجوی متن داخل مرورگر را باز کنید که برای این منظور باید کنترل و اف را با هم بزنید. لینک مورد نظر را کپی کنید و اجازه دهید تا در صفحه نمایان شود. در این حالت meta property را پیدا کنید که معمولا به صورت <meta property=”og:image“ مشاهده می شود. با این کار می توانید لینک مورد نظرتان را که حاوی PNG یا JPG است را مشاهده کنید. این لینک را با دقت کامل کپی کنید و در صفحه ای دیگر از مرورگر آن را پیست نمایید و اجازه دهید که مرورگر آدرس را باز کند. بدین ترتیب می توانید تصویر را به عنوان یک محتوای جدید در تب جدید مشاهده کنید و با استفاده از گزینه های راست کلیک آن را ذخیره کنید.

استفاده از منبع کد در اینستاگرام

InstaGet

اگر روش های یاد شده که از طریق مرورگر صورت می گیرد برایتان امکان پذیر نیست می توانید به سادگی از این دو روشی که در ادامه گفته می شود در گوشی های تان استفاده کنید. اپلی ها باید این نرم افزار را دانلود کنند. InstaGet را از اپ استور دانلود کنید، و نصب کنید. بعد وارد این برنامه شوید. تصاویر مورد نظر خود را پیدا کرده و آدرس آن را ذخیره کنید و با استفاده از InstaGet آن را دانلود کنید.

InstaGet

Instasave

این هم شیوه ای برای کاربران اندرویدی است. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه با اندروید، محتوای اینستاگرام را دانلود کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید که شیوه استفاده از آن دقیقا شبیه به نرم افزار قبلی است. اگر روی گوشی خود تلگرام دارید، نیازی به استفاده از شیوه های ۴ و ۵ نیست بلکه می توانید به طور ساده تری، این محتوایات را در تلگرام ذخیره کنید. به محض اینکه آدرس لینک مورد نظر را در تلگرام وارد کنید، محتوا آماده دانلود می شود که برای ادامه شما نیاز دارید که فقط یک ضربه برای دانلود به نمایشگر خود بزنید! بعد از این می توانید فایل را اجرا کنید و با گزینه های موجود، ان را ذخیره در گالری نمایید یا اینکه به اشتراک گذارید و حتی می توانید آن را برای دیگران ارسال کنید.

دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و به ما بگویید که چگونه می توان با روش های دیگر اطلاعات اینستاگرام را دانلود کرد؟ همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: digitaltrends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *