برخلاف شایعات قبلی، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ بدون تاخیر به بازار عرضه خواهد شد

برخلاف شایعات قبلی، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ بدون تاخیر به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/12/23
  • مقدم
  • 0

در اوایل ماه جاری میلادی، گزارشی مبنی بر پیش‌فروش گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در ۱۰ آوریل و عرضه این محصول در ۲۱ آوریل به بازار، منتشر شد. پس از آن، گزارش دیگری منتشر شد که از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با یک هفته تاخیر در ۲۸ آوریل حکایت داشت. با این‌حال، گزارش تازه منتشر شده توسط مینگ‌چی کو نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ بدون تاخیر در ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

مینگ‌چی کو که به پیش‌بینی قابلیت‌های محصولات شرکت اپل شهرت دارد، در گزارش جدید خود به گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ پرداخته است. کو مانند بسیاری از تحلیل‌گران دیگر، معتقد است که گوشی گلکسی اس ۸ در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. مدل پایه به گفته‌ی وی، به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و مدل دیگر با نمایشگر ۶٫۲ اینچی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌شود.

براساس اطلاعات فاش‌شده، هر دو مدل به نمایشگر OLED مجهز خواهد بود و یک صفحه‌نمایش با رزولوشن WQHD + برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این تحلیل‌گر مدعی است که حجم عرضه بین مدل استاندارد و پلاس، به نسبت ۶ به ۴ تقسیم خواهد شد. ظاهراً شرکت سامسونگ فروش بیشتری را برای نسخه استاندارد گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ با نمایشگر کوچک‌تر پیش‌بینی کرده است.

در کنار این شایعات، مینگ‌چی کو اعلام کرده است که نسخه‌های در نظر گرفته شده از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ برای عرضه به بازار در ایالات متحده، ژاپن و چین به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و شرکت سازنده در نظر دارد تا گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس  را با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ در سایر بازارهای آسیا و کشورهای اروپایی عرضه نماید.

گلکسی اس ۸

هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که تمامی مدل‌های عرضه از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کشورهای اروپایی، آمریکا و بیشتر بازارهای آسیا به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. با این‌حال، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را به دلیل توجه ویژه کاربران در کشور چین و کره‌جنوبی به مقدار حافظه رم، با شش گیگابایت رم ارائه دهد.

مینگ‌چی کو در نهایت، ادعا می‌کند که گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با سنسور تشخیص عنبیه چشم به بازار عرضه خواهد شد و تمامی مدل‌های عرضه شده از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، به نمایشگر لبه منحنی مجهز خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که شایعات گذشته پیرامون ارائه گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با یک قابلیت نرم‌افزاری و یک داک که استفاده از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را به عنوان یک رایانه شخصی با سیستم‌عامل اندروید امکان‌پذیر می‌کند، صحت داشته باشد. گفته می‌شود که کاربر در این حالت، می‌تواند با اتصال یک صفحه‌کلید و ماوس از گوشی‌هوشمند خود به عنوان یک رایانه شخصی برای اجرای برنامه‌های سیستم‌عامل اندروید و وب‌گردی استفاده نماید.

هم‎چنین، مینگ‌چی کو اعلام نموده است که شرکت سامسونگ نزدیک به ۴۰ تا ۴۵ میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار جدید خود را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌کند که در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج کم‌تر خواهد بود. البته علت این موضوع، توقف تولید فبلت گلکسی نوت ۷ و تمرکز سامسونگ بر روی فروش تنها گوشی پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۶ یعنی گلکسی اس ۷ عنوان شده است. هم‌چنین، عرضه مدل‌های جدید از گوشی گلکسی اس ۷ نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است و شرت سامسونگ به همین جهت، توانسته تا نزدیک به ۵۲ میلیون واحد از گشوی پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود را در سال گذشته عرضه نماید.

منبع: ۹to5google

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *