آموزش افزایش اندازه فونت و آیکون ها در آیفون

آموزش افزایش اندازه فونت و آیکون ها در آیفون
  • 1395/12/24
  • زهرا معبودی
  • 0

معمولا اندازه ای که برای ساخت و طراحی رابط کاربری گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود، به میزانی است که عموم کاربران با آن احساس راحتی می کنند اما خب برخی از افراد هم هستند که این مشکل را دارند که یا آیکون ها برایشان کوچک است یا اینکه فونت ها را به خوبی نمی بینند. خوشبختانه برای کاربران اپلی، یک امکان ساده وجود دارد تا از طریق آن بتوانند این مشکل را حل کنند و میزان سایز فونت و حتی اندازه آیکون اپ ها را افزایش دهند. با گویا آی تی همراه باشید تا این آموزش را دنبال کنیم.

افزایش اندازه فونت و آیکون

برای افزایش اندازه آیکون ها و خط نوشته ها که همان فونت ها هستند، باید به بخش ستینگ یا تنظیمات بروید. با باز کردن این بخش به سراغ گزینه  Display and Brightness بروید. در بخش  Display and Brightness اگر کمی به سمت پایین اسکرول کنید، گزینه ویو یا view را مشاهده می کنید. روی آن ضربه بزنید تا وارد ادامه ماجرا شویم:

در این بخش با دو حالت standard و zoom مواجه می شوید. حالت استاندارد، در واقع نمایش دهنده سایز استاندارد مورد پیشنهادی اپل است اما با گزینه زوم در آیفون می توانید به راحتی اندازه موارد یاد شده را بیشتر کنید.

افزایش اندازه فونت و آیکون

برای استفاده از زوم روی آن ضربه بزنید، و set را انتخاب کنید. با این کار ها صفحه هایی مطابق زیر برایتان نمایش داده می شود. می توانید با گزینه use zoomed حالت بزرگ شده را مشاهده کنید.

افزایش اندازه فونت و آیکون

در صورتی که بخواهید به حالت اولیه برگردید و حالت زوم شده برایتان چنگی به دل نمی زند، باید دوباره به مسیر یاد شده بروید و آن جا که باید بین زوم و حالت استاندارد یکی را انتخاب کنید، نسبت به انتخاب استاندارد اقدام کنید. با این کار، حالت نمایش فونت و آیکون به حالت اولیه بر می گردد.

در این باره دیدگاه ها و تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و در صورتی که برای این کار اپلیکیشن خاصی می شناسید، به ما معرفی کنید. همچنین می توانید برای اطلاع عموم این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *