چگونه یک پیج موفق و پر فالوور در اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه یک پیج موفق و پر فالوور در اینستاگرام داشته باشیم؟
  • 1395/12/24
  • زهرا معبودی
  • 1

در حال حاضر در بین شبکه‌های اجتماعی که در ایران وجود دارند، تلگرام و اینستاگرام از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؛ تلگرام محیط محدودتری نسبت به اینستاگرام دارد و به همین دلیل راحت‌تر می‌توانید یک کانال را به خوبی اداره کنید، اما در اینستاگرام با محیط بازتر و قبلیت‌های بیشتری رو به رو هستید، به همین دلیل نیاز به راهکارهایی دارید تا بتوانید به خوبی صفحه موفقی را داشته باشید؛ در این نوشته، ۵ راهکار آسان برای ایجاد یک صفحه موفق در اینستاگرام را بیان می‌کنیم، با ما همراه باشید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

تعداد مطالب پیج‌تان را زیاد کنید.

اپلیکیشن اینستا بر خلاف تلگرام این قایلبیت خوب را دارد که آماری از تعداد پست‌های منتشر شده را نشان می‌دهد؛ پس بعد از ایجاد حساب کابری و ورود به اینستا، مطالب زیادی را در مدت زمان کمی، در صفحه‌تان منتشر کنید.

عموما ارزش یک پیج، به مطالب و تعداد آن است، بهمین خاطر اگر بتوانید با سرعت، مطالب زیادی در حدود ۲۰۰ پست قرار دهید ارزش بهتری نسبت به یک پیج ۲۰ پستی دارد.

بعد از اینکه مطالب خود را آماده کردید و در پیج قرار دادید، حالا در قدم دوم، به سراغ کاربران برای گرفتن عضو اقدام کنید.

صفحه کاربری خود را با هشتگ به دیگران معرفی کنید.

بهترین راه و تنها راه رایگانی که در اینستا برای دعوت از دیگر کاربران برای بازدید از پیج‌تان وجود دارد، استفاده از هشتگ در حالت عمومی است؛ در اوایل شروع کارتان حتما از چندین هشتگ در پست‌های خود استفاده کنید، و به مرور زمان با یافتن دوستان جدید، از هشتگ ها کمتر کنید.

سعی کنید در کپشن‌های هر پست از کاربران بخواهید که به صفحه شما مراجعه کنند، در این صورت فقط این پست فعلی دیده نمی‌شود، و احتمال بازدید از صفحه‌تان بالاتر می‌رود.

ظاهر موجه و خوبی داشته باشید.

مثل دیگر نرم افزارها مانند تلگرام و.. برای خوب دیده شدن، باید ظاهر خوب و اختصاصی خود را هم داشته باشید.

برای اینکار بهتر است لوگوی صفحه را خودتان طراحی کنید تا در همه پست‌هایتان به صورت اختصاصی به همراه هشتگ آدرس صفحه‌ دیده شود، تصاویر خاص و منحصر بفردی روی پروفایلتان قرار دهید؛ این موارد باعث می‌شود که کاربران بدانند این پیج به صورت حرفه‌ای مدیریت می‌شود و به همین دلیل اعتبار صفحه را بالاتر می‌برد.

سعی کنید مطالب مرتبط به هم را با هشتگ مخصوصی، مثلا با دسته یکسان و شماره یا عناوین متفاوت متمایز کنید، و همچنین برای برچسپ‌های هر مطلب، از یک فونت، اندازه و.. استفاده کنید.

سعی کنید تا حد امکان از نوشته‌ها و خلاقیت‌های خاص خود برای ایجاد یک پست استفاده کنید؛ مطالب تکراری در پست‌هایتان استفاده نکنید. می‌توانید برای متفاوت‌تر کردن پست‌تان از نظرسنجی، مسابقه و.. استفاده کنید.

از لینک ایرانی برای قسمت برچسپ و نظرات استفاده کنید.

بسیاری از کاربران اینستا می‌دانند که اینستاگرام برای استفاده از برچسپ و کامنت غیر فارسی محدودیت ایجاد کرده است و آن ها را پشتیبانی نمی کند، اما باز هم افرادی هستند که دقیقا در اولین نظر در قسمت کامنت‌ها لینک خارجی می نویسند، و یا از لینک‌های غیر ایرانی در برچسپ مطالبشان استفاده می‌کنند. اینستا این لینک‌ها ار فعال نمی‌کند، بهمین خاطر دیگر کاربران با دیدن این لینک‌ها نه می‌توانند آن ها را کپی کنند و نه می‌توانند با کلیک بر روی آن به آدرس مورد نظر بروند.

نهایتا استفاده از این لینک‌ها فقط سطح صفحه شما را پایین می‌آورد، بخاطر اینکه برای دیگر اعضا مشخص می‌کند با یک حساب کاربری حرفه‌ای رو به رو نیستند.

اگر می‌خواهید از این لینک‌ها استفاده کنید باید آن‌ها را در محل‌های مخصوص به خودشان، مثل قسمت bio قرار دهید. در این قسمت هم نهایتا فقط یک لینک غیر ایرانی می‌توانید قرار دهید.

صفحه را تبلیغ کنید.

در تلگرام به راحتی می‌توانستید در یک پست، آدرس صفحه خود را هم قرار دهید و سپس آن را به دیگر گروه ها فوروارد کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن، به صفحه شما متصل شوند؛ اما در اینستا با محدودیتی همراه هستید، و برای تبلیغ بهتر است از زبانه‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

در اینستا مجبور هستید که هزینه‌ای را برای تبلیغات بپردازید، پس بهتر است این هزینه را در صفحات حساب‌های کاربری بزرگتر که بهترین روش برای دیده شدن توسط اعضا است، مصرف کنید.

پس در وهله اول، تعداد فالوورها را در نظر نگیرید و به سراغ صفحاتی بروید که بیشترین تعداد کامنت و لایک را دارند؛ شاید این کار مشکل به نظر برسد اما این مورد در کوتاه مدت جواب دلخواه شما را برای دیده شدن در بردارد.

برای افزایش فالوورها می‌توانید از فالوررهای فیک هم استفاده کنید ،اما تعداد زیادی هم بر ندارید به این دلیل که ممکن است کاربران دیگر متوجه شوند و همین باعث پایین آمدت اعتبار حساب‌تان شود، چرا که با صفحه‌ای رو به رو هستند که علاوه بر داشتن فالوورها، از لایک و نظرات کمی برخوردار است.

می‌توانید برای بالا بردن اعتبار یک پیج، ایده‌ها و ترفندهای دیگری را هم در بخش نظرات برای ما مطرح کنید.

نتیجه گیری:

اگر وارد اپلیکیشن محبوبی مثل اینستا گرام شوید، با حجم زیاد صفحات متنوع رو به رو می‌شوید، که برای رقابت در این محیط باید بتوانید راهکارهای راحت و منحصر به فردی را پیاده کنید تا یک صفحه موفق در اینستا داشته باشید.

در این نوشته، ۵ ترفند برای داشتن یک پیج موفق در اینستاگرام را بررسی کردیم. دیدگاه هاو تجربیات ارزشمند خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *