آموزش فیلترگذاری بر روی تصاویر تلگرام با ربات AIPrismaBot

آموزش فیلترگذاری بر روی تصاویر تلگرام با ربات AIPrismaBot
  • 1395/12/25
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از کارهایی که در تلگرام بسیار رواج دارد ارسال تصاویر در کانال و گروه ها و برای دوستان در چت های دوستانه است. البته افکت گذاری روی تصاویر همیشه کمک می کند متفاوت باشید و تصاویری هاص ارائه کنید. در این مقاله قصد داریم به کمک ربات AIPrismaBot به شما یاد دهیم که روی تصاویر خود در تلگرام افکت قرار دهید. برای ادامه این آموزش با گویا آی تی همراه باشید

مرحله اول: ابتدا باید وارد تلگرام خود شوید و به هر طریقی که می دانید به ربات AIPrismaBot را فعال کنید. بدین منظور می توانید @AIPrismaBot را در تلگرام بنویسید و وارد ربات شوید یا اینکه به طور مستقیم تر روی این لینک کلیک کنید.

AIPrismaBot

وقتی که وارد شدید، با صفحه ای مطابق زیر روبرو می شوید:

AIPrismaBot

اگر روی start کلیک کنید وارد مرحله اول از ویرایش و افکت گذاری عکس ها می شوید. بدین منظور مطابق زیر تلگرام از شما در خواست یک تصویر را دارد:

AIPrismaBot

در این جا باید تصویر خود را از طریق گیره ارسال تصویر ارسال کنید.

AIPrismaBot

با این کار تلگرام پیغام پردازش تصویر را به شما نمایش می دهد، و بعد از پردازش تصویر افکت گذاری شده را برای تان ارسال می کند:

AIPrismaBot

البته شاید فکر کنید که این ربات تنها از همین یک افکت پشتیبانی می کند که البته اشتباه فکر می کنید. برای اینکه نوع افکت را تغییر دهید باید پیش از ارسال تصویر افکت خود را انتخاب کنید. برای انتخاب افکت، عبارت filters/ را ارسال کنید یا اینکه روی عبارت filters/ در صفحه ربات کلیک کنید ( لمس کنید ) تا گزینه های اضافی به شما نمایش داده شود:

filters در تلگرام برای افکت عکس

به عکس بالا دقت کنید. فیلتر را که کلیک می کنید یک افکت جدید به شما نمایش می دهد، اگر این فیلتر همان فیلتری است که به دنبالش هستید، روی گزینه use filter transverse line کلیک کنید تا به عنوان فیلتر دلخواهتان ذخیره و تنظیم شود. بعد از این می توانید عکس را ارسال کرده و تصویر تبدیل شده را دریافت کنید اما اگر این فیلتر راضی کننده نیست، گزینه more را بزنید. با زدن این گزینه، فیلترهای بیشتری به شما نمایش می دهد که می توانید آن یکی که مورد پسندتان است را انتخاب کنید. البته با این گزینه فیلترها یکی یکی به شما نمایش داده می شود و چنانچه هر کدام مورد پسند نبود باید گزینه more را مجددا کلیک کنید تا به فیلتر مورد علاقه خود برسید.

بدین ترتیب می توانید تصاویرتان را افکت گذاری کنید و از تصویرهای زیبا و متنوع و البته اختصاصی لذت ببرید. بدین منظور شما تا کنون از چه شیوه ها و یا ابزارهایی استفاده کرده اید؟ تجربیات و دیدگاه های خود را در این باره با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *