چگونه امکان دریافت کامنت برای پست های اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

چگونه امکان دریافت کامنت برای پست های اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟
  • 1395/12/25
  • زهرا معبودی
  • 1

متاسافانه در شبکه های اجتماعی شاهد برخورد و ارسال نظر به صورت درست و قانونی توسط کاربران نیستیم. مثلا اگر سری به اینستاگرام بزنید، درصد کمی از کاربران تنها با رعایت ادب و احترام کامل به ارسال نظر مشغولند. بدین صورت برخی در حال ارسال نظر به صورت فحاشی، توهین و غیر هستند و برخی هم که در حال تبلیغات محصولات وصفحات خود هستند. از این رو اگر شما هم وقت رسیدگی به پیام های ارسالی از کاربران زیر پست ها ندارید می توانید به شیوه ای که امروز گویا آی تی به شما یاد می دهد امکان ارسال نظرات را غیر فعال کنید.

اینستاگرام,خاموش کردن کامنت اینستاگرام,

این اولین تنظیماتی است که شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را بعد از انتشار پست، فعال می کنید. یعنی تا زمانی که پست را به اشتراک نگذاشته اید، نمی توانید این محدودیت برای ارسال کامنت ها را ایجاد کنید که البته شاید در بروز رسانی های بعدی این شبکه تصویری این گزینه در مراحل پیش انتشار تعبیه شود.

خب به هر حال شما امروز می خواهید این موضوع را یاد بگیرید. باید ابتدا یک پست را انتشار دهید. بعد از این که پست مورد نظر را انتشار دادید، مطابق زیر باید در لیست پست های منتشر داده شده تان قرار بگیرد. پس روی آن ضربه زده و آن را باز کنید:

turn off commen instagram

وقتی این پست را باز کردید، باید در گوشه سمت راست و بالایی آن یک گزینه سه نقطه ای مشاهده کنید که آپشن های دیگری را در خود گنجانده است:

turn off commen instagram

آن را باز کنید تا بتوانید زیر منو های آن را مشاهده کنید:

turn off commen instagram

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید گزینه turn off commenting نمایش داده می شود. اگر روی این گزینه ضربه بزنید، امکان ارسال کامنت یا همان نظر غیر فعال می شود بدین ترتیب می توانید به راحتی این امکان را از فالوور های تان بگیرید تا برای تان پیامی ارسال نکنند. البته اگر بخواهید این وضعیت را به حالت قبل برگردانید می توانید همین مراحل را دوباره طی کرده اما در این شرایط به جای گزینه بالا گزینه ای به صورت Turn on Commenting وجود خواهد داشت که می توانید از این طریق این گزینه را فعال کرده و دوباره باکس پیام رسانی و ارسال نظر برای بازدیدکنندگان را فعال کنید.

آیا تا کنون به مشکلی در اینستاگرام برخورد کرده اید که شیوه حل آن را ندانید؟ دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی انتشار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. چگونه همزمان کامنت تمامی پست ها را ببندیم ؟! . مثلا بنده ۱۰۰۰ پست دارم که میخوام تمامش ببندم و دونه دونه بسیار وقت گیر هست . لطفا جواب به ایمیل ارسال کنید . با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *