تصاویر بیشتری از مدل‌های متفاوت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده است

تصاویر بیشتری از مدل‌های متفاوت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده است
  • 1395/12/26
  • مقدم
  • 0

نباید انتظار داشته باشید که روند انتشار شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی از آن‌ها توسط شرکت سازنده، متوقف شود. تا به‌حال، تصاویر و ویدیوهای زیادی از این دو گوشی منتشر شده است و تصاویر بیشتر در آینده‌ای نزدیک ارائه می‎شود.

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ منتشر شده است که نسخه پلاس گلکسی اس ۸ را در رنگ طلایی نشان می‌دهد. گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد و رنگ طلایی، یکی از رنگ‌هایی است که شرکت سامسونگ برای گوشی میان‌رده خود در نظر گرفته. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

همان‌طور که اشاره شده است، شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ را در دو مدل ارائه دهد. با این‌حال، این دو مدل نسبت به نسخه‌های عرضه شده از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ متفاوت خواهد بود و شرکت سازنده، تصمیمی برای عرضه نسخه مجهز به نمایشگر بدون انحنای گوشی گلکسی اس ۸ ندارد. شرکت سامسونگ بیش از آنکه که به نسخه فلت گوشی پرچم‌دار جدید خود اهمیت دهد، تصمیم دارد تا نظر مساعد کاربرانی را به گوشی‎های گلکسی اس ۸ جلب نماید که به دنبال یک فبلت پرچم‌دار هستند.

گلکسی اس 8

به همین تصمیم دارد تا گلکسی اس ۸ را با یک نمایشگر ۶٫۲ با پسوند “پلاس” ارائه دهد و مدل پایه به یک نمایشگر ۵٫۷ یا ۵٫۸ اینچی لبه منحنی مجهز خواهد بود. البته افزایش صفحه‌نمایش گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ شاید در نگاه اول باعث شود که این دو مدل را بیش از اندازه بزرگ‌ فرض نمایید اما به لطف حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر و هم‌چنین استفاده از یک نمایشگر با نسبت ابعاد غیر مرسوم ۱۸٫۵ به ۹، ابعاد گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج خواهد بود.

شایعات منتشر شده پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ نشان می‌دهد که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در بیش از هفت رنگ مختلف از جمله مشکی، مشکی مات، آبی، ارغوانی، نقره‌ای، صورتی و طلایی ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که شرکت سامسونگ، تمامی این هفت رنگ را به صورت جهانی در دسترس قرار می‌دهد تا برخی رنگ‌ها به اپراتورهای ارتباطی یا کشور محل عرضه محدود خواهد شد.

گلکسی اس 8

در نهایت، باید اشاره کرد که در این تصاویر به حذف دکمه فیزیکی Home از حاشیه پایین نمایشگر و استفاده از دکمه‌های نرم‌افزاری on-Screen اشاره شده است. به دلیل اینکه حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به حداقل کاهش پیدا نماید، سنسور اثرانگشت به بدنه پشتی انتقال یافته است. البته این موضوع، باعث می‌شود تا استفاده از سنسور تشخیص اثرانگشت دشوار باشد زیرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا این حسگر را در کنار دوربین اصلی جای دهد.

شرکت سامسونگ در ۲۹ مارس از گوشی پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی خواهد کرد و چند هفته بعد، این دو مدل در ۲۱ آوریل به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از ۸۵۰ دلار بیشتر خواهد بود و انتظار داریم که مدل دیگر با قیمتی بیشتر از ۹۰۰ دلار در دسترس قرار بگیرد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *