نسخه جدید گلکسی اس ۸ سامسونگ با شش گیگابایت رم، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

نسخه جدید گلکسی اس ۸ سامسونگ با شش گیگابایت رم، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت
  • 1396/1/17
  • مقدم
  • 0

نزدیک به یک هفته پیش، شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در رویداد Unpacked در نیویورک رونمایی کرد. با اینکه هر دو مدل به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه دیگری از گوشی گلکسی اس ۸ پلاس با شش گیگابایت رم به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. آخرین گزارش منتشر شده توسط ETNews احتمال عرضه این مدل از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را افزایش می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ با شش گیگابایت رم و حافظه داخلی بالاتر، نزدیک به ۱۰۳۰ دلار قیمت خواهد داشت و شرکت سامسونگ، تنها نسخه مشکی رنگ این گوشی را عرضه می‌کند. از آنجایی‌که رنگ مشکی به‌طور عمومی نسبت به رنگ‌های دیگر ترجیح داده می‌شود، سامسونگ تصمیم گرفته است تا تولید مدل رده‌بالای گلکسی اس ۸ پلاس را با شش گیگابایت رم تنها به یک رنگ محدود نگه دارد.

 

علاوه‌براین، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا به همراه این مدل، داک DeX Station را به‌طور رایگان برای افرادی که مدل جدید گلکسی اس ۸ پلاس را پیش‌خرید نمایند؛ ارائه دهد. خود این داک به تنهایی، نزدیک به ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. مشخصات سخت‌افزاری مدل جدیدتر گوشی گلکسی اس ۸ پلاس به جز حافظه رم و حافظه داخلی، تفاوت دیگری با مدل‌های وجود ندارد؛ در رابطه با حافظه ذخیره‌سازی نیز باید گفت که شرکت سامسونگ، این مدل را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد کرد.

 

اینکه واکنش کاربران نسبت به گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ چه خواهد بود، هنوز مشخص نیست اما نمی‌دانیم چرا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا مدل جدیدتر گلکسی اس ۸ پلاس را تنها به دلیل افزایش حافظه رم بیشتر و حافظه داخلی بالاتر با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلار گران‌تر در مقایسه با نمونه پایه این گوشی با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه نماید. ممکن است قابلیت‌هایی برای این نسخه در نظر گرفته شده باشد که در حال‌حاضر به آن اشاره‌ای نشده است و به همین جهت، باید منتظر معرفی رسمی این مدل از گوشی گلکسی اس ۸ پلاس باشیم.

 

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ استفاده می‌کند و مدل استاندارد با نمایشگر ۵٫۸ اینچی و مدل “پلاس” با نمایشگر ۶٫۲ اینچی به بازار عرضه می‌شود. برخلاف اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی اس ۸  و گلکسی اس ۸ پلاس با دوربین دوگانه وجود داشت، هیچ‌یک از این مدل‌ها از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند و گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی به کار گرفته شده است.

 

شرکت سامسونگ، نمایشگر بدون حاشیه گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را Infinity Display می‌نامد زیرا بخش قابل‌توجهی از پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش اختصاص یافته است که در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچم‌دار جدید از جمله هوآوی پی ۱۰، اکسپریا XZ پریمیوم و ال‌جی جی ۶، نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بیشتر است. هرچند، حاشیه‌های کم‌تر باعث شده تا شرکت سامسونگ در اقدامی نه‌چندان منطقی، سنسور تشخیص اثرانگشت را به بدنه پشتی منتقل نماید که کار را برای استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت دشوار خواهد نمود.

 

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *