چگونه در موبایل و دسکتاپ یک توییت را delete کنیم

چگونه در موبایل و دسکتاپ یک توییت را delete کنیم
  • 1396/1/20
  • زهرا معبودی
  • 0

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که به دلیل محدودیت هایی که دارد موجب می شود فعالیت های خلاقانه تری در آن داشته باشید. هر چند خلاقیت را نباید تغییر داد اما گاهی در توییتر مطالبی منتشر می کنید و بعد از انتشار متوجه می شوید که نباید آن را نشر می داده اید. گاهی به دلیل نا آشنا بودن با شبکه های اجتماعی، دستپاچه می شوید اما روش حذف یک توییت راحت تر از آن چیزی است که حتی فکرش را هم بکنید.

توییتر را در موبایل و دسکتاپ هر دو می توانید به طور کامل مدیریت کنید بنابراین مثل اینستاگرام نیست که نسخه دسکتاپ محدودیت هایی داشته باشد.

آموزش حذف توییت در نسخه وب ( دسکتاپ )

برای حذف توییت، باید ابتدا توییتی را که می خواهید آن را حذف کنید پیدا کنید و آن را باز کنید. به عکس زیر نگاه کنید. در سمت راست، و در بالا یک فلش وجود دارد که اگر آن را کلیک کنید، می توانید لیستی از گزینه های اضافی تنظیمات را مشاهده کنید:

حذف توییت در نسخه وب

بعد از اینکه این گزینه را کلیک کردید، لیست باز می شود و شما می توانید مطابق زیر دکمه حذف یا delete را در آن پیدا کنید. پس روی آن کلیک کنید:

حذف توییت در نسخه وب

بعد از اینکه روی این گزینه کلیک کردید، باید این موضوع یعنی حذف را تایید کنید. پس با دیالوگ باکسی مثل زیر مواجه می شوید:

حذف توییت در نسخه وب

آخرین کاری که باید کنید این است که روی delete کلیک کنید و توییت خود را حذف کنید و تمام!

اما در نسخه موبایل اگر دچار چنین دردسری شدید ادامه این آموزش را دنبال کنید:

آموزش حذف توییت در موبایل

زمانی که می خواهید در موبایل توییت خود را حذف کنید، اپلیکیشن توییتر را باز کنید و به سراغ توییتی بروید که می خواهید آن را حذف کنید. درست مثل نسخه وب، شما با یک کلید روبرو هستید که اگر آن را کلیک کنید، می توانید لیستی از گزینه ها را مشاهده کنید. این دکمه در سمت راست و بالای توییت قرار دارد به زیر دقت کنید:

حذف توییت در موبایل

همین دکمه را کلیک کنید و لیست را ببینید:

حذف توییت در موبایل

در این جا شما با گزینه آخر یعنی delete tweet کار دارید. روی آن کلیک کنید تا تصویر زیر برایتان نمایش داده شود:

حذف توییت در موبایل

در این جا هم باید تاییدیه نهایی را بزنید و در نهایت، توییت مورد نظر خود را حذف کنید.

بدین صورت می توانید توییت ها را حذف کنید. نکته مهم این جاست که نمی توانید به طور دسته جمعی تا کنون، توییت ها را حذف کنید و مثل فیس بوک افزونه هایی برای این موضوع وجود ندارد. بنابراین باید دقت کنید که چه چیزی را در توییتر خود، انتشار می دهید. اما توییتر شبکه ای جذاب است که می توانید از امکانات مختلف آن استفاده کنید و یک فعالیت اجتماعی خوب داشته باشید.

در صورتی که برخی از دوستان تان در توییتر عضویت دارند و یا قصد عضویت در آن دارند این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان نشر دهید و در انتها نظر خود را در رابطه با این مطلب و توییتر و حتی سوالات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *