سامسونگ در تلاش برای فروش یک میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ تا پیش از عرضه آن به بازار

سامسونگ در تلاش برای فروش یک میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ تا پیش از عرضه آن به بازار
  • 1396/1/25
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در متقاعد نمودن کاربران نسبت به خرید گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش با نام گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس موفق بوده است و شاید علت این موضوع را در بازاریابی موثر این شرکت برای عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به بازار عنوان کرد. رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ با نام کوه دون جین اطلاعات بیشتری را در رابطه با پیش‌خرید گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عنوان کرده است که از پیش‌فروش موفق این محصول خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، بیش از ۷۲۸ هزار واحد از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تا به‌حال در کره‌جنوبی به فروش رسیده است و سامسونگ در نظر دارد تا این آمار را تا زمان عرضه گوشی‌های پرچم‌دار خود به‌طور رسمی به بازار، به یک میلیون واحد برساند. با اینکه اطلاعات دقیقی از پیش‌فروش گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در بازار ایالات متحده به دست نیامده است، رئیس سامسونگ ادعا می‌کند که پیش‌فروش گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت در مقایسه با نسل‌های قبل موفق‌تر بوده است و سامسونگ موفق شده تا با به‌درستی به نمایش گذاشتن قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود، کاربران را برای خرید آن‌ ترغیب نماید.

بودجه‌ای که شرکت سامسونگ برای بازاریابی محصولات جدیدش در نظر گرفته است، چندان تفاوت عمده‌ای با گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ندارد؛ با این‌حال، سامسونگ به دنبال بهبود وضعیت وخیم برند “گلکسی” پس از فاجعه گلکسی نوت ۷ و توقف عرضه این فبلت به بازار تصمیم گرفته تا بودجه دیگری را نیز برای آن در نظر بگیرد که در افزایش فروش محصولات جدیدش تاثیرگذار بوده است.

شرکت سامسونگ، هم‌چنین ادعا می‌کند “بازار چین، بازاری است که حاضر به واگذار کردن آن نیستیم” و شرکت سامسونگ با اینکه شانس چندانی ندارد، به سختی تلاش می‌کند تا با شرکت‌های چینی مطرح از جمله هوآوی، اوپو، Vivo و شیائومی در این بازار به رقابت بپردازد. به همین جهت، مدل جدید گلکسی اس ۸ پلاس با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده که قیمت آن، بیشتر از ۱۰۰۰ دلار است.

این مدل، هم‌چنین در کره‌جنوبی ارائه شده است و به سرعت، موجودی اولیه آن به فروش رسیده. هم‌چنین، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی در نیمه ماه می در چین ارائه می‌شود و سامسونگ عرضه آن‌را در ایالات متحده برای اواخر بهار در نظر گرفته است.

رئیس سامسونگ در نهایت، تاکید نموده است که گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با نوت ۷ ایمن‌تر است و مشکلاتی که برای فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ این شرکت پیش آمده بود، به هیچ عنوان برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تکرار نخواهد شد. علاوه‌بر این تضمین که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است، مدتی پیش مشخص شد که این شرکت رویه‌ای دشوارتر را برای تشخیص مشکلات در هنگام تولید گوشی‌های خود در پیش گرفته است که مشکلات احتمالی به سرعت تشخیص داده می‌شود و نمونه‌های معیوب از چرخه تولید خارج شده و پس از رفع مشکلات آن‌ها، مجدداً آماده می‌شود.

در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، باید گفت که این دو مدل به ترتیب به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی و ۶٫۲ اینچی مجهز شده‎اند (در واقع، اندازه نمایشگر آن‌ها ۵٫۷ و ۶٫۱ اینچ است یا به عبارت بهتر، فضای قابل استفاده از نمایشگر، این چنین است) و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام برای مدل‌های عرضه شده در بازار ایالات متحده و اگزینوس ۸۸۹۵ برای مدل‌هایی که به صورت جهانی عرضه می‌شود، در نظر گرفته شده است. قیمت گلکسی اس ۸ در بازار کشورمان، نزدیک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و گلکسی اس ۸ پلاس نزدیک به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. قیمت جهانی آن‌ها نیز نزدیک به ترتیب، ۷۲۰ دلار و ۸۵۰ دلار است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *