هوآوی: نزدیک به ۵ میلیون واحد از فبلت Mate 9 تنها در چهار ماه به فروش رسیده است

هوآوی: نزدیک به ۵ میلیون واحد از فبلت Mate 9 تنها در چهار ماه به فروش رسیده است
  • 1396/1/27
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی به عنوان سومین سازنده برتر در بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و فروش گوشی‌های رده‌بالا و پرچم‌دار برای سازندگانی که محصولات خود را به صورت جهانی عرضه می‌کنند، همواره حائز اهمیت است. در حال‌حاضر، می‌دانیم که فروش گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۹ و پی ۹ پلاس بسیار خوب بوده است و ماه گذشته، شرکت سازنده اعلام کرد که بیشتر از ۱۲ میلیون واحد از این دو مدل را در کم‌تر از یک سال از زمان عرضه آن‌ها به بازار، به فروش رسانده است.

با این‌حال، تنها آمار فروش گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۹ شرکت سازنده را شگفت‌زده نکرده است و آن‌طور که ادعا می‌شود، شرکت هوآوی موفق شده است تا حجم قابل‌قبولی از فبلت Mate 9 را تنها پس از گذشت چهار ماه به فروش برساند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات رسمی ارائه شده توسط شرکت هوآوی، نزدیک به ۵ میلیون واحد از فبلت Mate 9 تنها در طی چهار ماه اول عرضه آن به بازار به فروش رسیده است. در مقایسه با آمار فروش فبلت میت ۸، شرکت هوآوی موفق شده است تا ۳۶ درصد بیشتر از فبلت میت ۹ را در بازه زمانی مشابه به فروش برساند.

البته با اینکه شاید این تعداد هم‌چنان قابل‌توجه نباشد یا نتوان آن‌را با آمار فروش گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۹ و پی ۹ پلاس مقایسه نمود، باید گفت که میت ۹ به عنوان یک فبلت ارائه شده است و به همین جهت، استقبال کاربران از این محصول تنها به افرادی محدود می‌شود که به گوشی‌های رده‌بالا علاقه دارند. با در نظر گرفتن مدل ۵٫۵ اینچی هوآوی Mate 9، باید گفت که این محصول با تاخیر عرضه شده است و شرکت هوآوی تصمیم گرفت تا این محصول را پس از گذشت چند هفته از عرضه هوآوی میت ۹ به همراه مدل پورش دیزاین آن، عرضه نماید اما به‌طور کلی، فبلت Mate 9 به عنوان گوشی پرچم‌دار شرکت هوآوی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ در ماه نوامبر معرفی شد و این محصول از یک نمایشگر بسیار بزرگ ۵٫۹ اینچی استفاده می‌کند که به‎تازگی، شرکت سامسونگ گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را با چنین نمایشگر بزرگی عرضه کرده است. با توجه به عملکرد خارق‌العاده میت ۹ و هم‌چنین قیمت رقابتی آن در مقایسه با محصولات سازندگان دیگر، رسیدن به چنین فروشی برای این فبلت رده‌بالا چندان دور از ذهن نبود.

در سال ۲۰۱۶، شرکت هوآوی به طور کلی موفق شده است تا نزدیک به ۱۶۰ میلیون واحد از گوشی‌های هوشمند را به فروش برساند و با توجه به آمار فروش قابل‌قبول گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی هوآوی Mate 9 و هم‌چنین هوآوی پی ۹، انتظار داریم که پرچم‌داران جدید این شرکت نیز فروش خوبی داشته باشد. البته هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس قیمت نسبی بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارند اما به هرحال، چندان بعید نیست که شرکت هوآوی در پایان سال ۲۰۱۷، اعلام نماید که موفق شده است تا نزدیک به ۱۰ میلیون واحد از آن‌ها را به بازار عرضه کند. به‌نظر شما در آینده، بازار گوشی‌های هوشمند در دست هوآوی خواهد بود یا این سازنده چینی حتی جایگاه فعلی خود را به سازندگان دیگر از جمله Oppo و Vivo واگذار می‌کند؟

منبع: androidauthority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *