چگونه به صورت رایگان از YouTube Red استفاده کنیم؟

چگونه به صورت رایگان از YouTube Red استفاده کنیم؟
  • 1396/1/28
  • زهرا معبودی
  • 0

YouTube Red سرویس فوق العاده‌ای است که به طور خاص در ایالات متحده همراه با اشتراک Google Play Music ارائه می‌شود. با داشتن این سرویس دیگر لازم نیست شاهد تبلیغات باشید، می‌توانید بعد از بستن اپلیکیشن یوتیوب یا حتی خاموش کردن صفحه‌ی دستگاه پخش ویدیوی مورد نظر خود را ادامه دهید، امکان دانلود ویدیو از یوتیوب را خواهید داشت و به YouTube Music دسترسی پیدا می‌کنید.

اما پکیج Play Music در اکثر کشورها در دسترس نیست و خیلی از کاربران هم تمایلی به پرداخت ماهانه ۱۰ دلار ندارند. خوشبختانه ماژولی به نام Xposed وجود دارد که اپلیکیشن یوتیوب را طوری فریب می‌دهد که فکر کند شما اشتراک Red دارید.

get-youtube-red-for-free

نیازمندی‌ها:

  • دستگاه اندرویدی روت شده
  • فریمورک Xposed
  • فعال سازی Unknown Sources

مرحله ۱ – نصب YouTube Background Playback

برای شروع به بخش Download اپلیکیشن Xposed Installer بروید و به دنبال YouTube Background Playback بگردید. اولین نتیجه را انتخاب کرده و به زبانه‌ی Versions بروید، سپس دکمه‌ی Download موجود در کنار جدیدترین گزینه را انتخاب نمایید. در عرض چند ثانیه، نصاب اندروید ظاهر می‌شود و باید گزینه‌ی Install را لمس کنید.

get-youtube-red-for-free

get-youtube-red-for-free

get-youtube-red-for-free

 

زمانی که نصب تمام شد، از طرف Xposed نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید که به شما می‌گوید ماژول هنوز فعال نشده و دستگاه باید ریبوت شود. پس حتماً ماژول را فعال و دستگاه را ریبوت کنید.

 

مرحله ۲ – پخش ویدیوهای یوتیوب در پس‌زمینه بدون تبلیغات

بعد از بالا آمدن گوشی لازم نیست کار دیگری انجام دهید. از حالا به بعد، هر زمان که در یوتیوب یک ویدیو پخش کنید، خواهید دید که دیگر تبلیغی در کار نیست. به علاوه، اگر دکمه‌ی هوم را فشار دهید، پخش ویدیو در پس‌زمینه ادامه می‌یابد و همچنین نوتیفیکیشنی خواهید دید که می‌گوید که حتی با خاموش شدن صفحه هم به لطف اشتراک YouTube Red پخش ویدیو ادامه خواهد یافت.

get-youtube-red-for-free

get-youtube-red-for-free

بخش Download اپلیکیشن Xposed Installer را دنبال کنید تا در جریان جدیدترین آپدیت‌های این ماژول قرار بگیرید. به احتمال زیاد با هر بار که گوگل اپ یوتیوب را به‌روز رسانی کند این ماژول هم آپدیت می‌شود.

اگر شما ترفندی برای استفاده از این سرویس دارید یا تجربه ای در این باره داشته اید آن را با گویا آی تی در بخش نظرات همین مطلب در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *