آموزش ساختن لینک دعوت و عضویت در گروه های تلگرام ( موبایل + دسکتاپ )

آموزش ساختن لینک دعوت و عضویت در گروه های تلگرام ( موبایل + دسکتاپ )
  • 1396/1/28
  • زهرا معبودی
  • 0

پیام رسان تلگرام به محبوب ترین ابزارهای ارتباطی در میان مردم ایران تبدیل شده است که در این مقاله می خواهیم نحوه ساخت لینک گروه در تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

افراد مختلفی به منظور های سرگرمی،تجاری و … در تلگرام اقدام به راه اندازی گروه کرده اند که برخی مواقع مایل اند برای گروه خود لینکی ایجاد نمایند تا کاربران به وسیله لینک وارد گروه شوند ،البته ایجاد لینک فقط توسط مدیر گروه امکان پذیر است و کابران دسترسی ایجاد لینک را ندارند.

در ابتدا گروهی ایجاد نمایید.

ایجاد لینک گروه در تلگرام

پس از آن در بالای صفحه بر روی عکس گروه کلیک کنید.

ایجاد لینک گروه در تلگرام

سپس گزینه اد ممبر یا افزودن ممبر را تنظیم کنید.

در هنگام باز شدن این صفحه شما می توانید بر روی Invite to Group via Link کلیک کنید.

ایجاد لینک گروه در تلگرام

پس از این کار لینک گروه برای شما ساخته می شود و قابل مشاهده می شود.اگر قصد کپی لینک را دارید از گزینه Copy Link استفاده کنید و در صورت تغییر باید ابتدا لینک را پاک کنید و سپس مجدد مراحل فوق را طی کنید و در صورت نیاز به اشتراک لینک گزینه  Share Link فشار دهید.

ایجاد لینک گروه در تلگرام

نکته های یاد شده برای حالت موبایلی این نرم افزار دوست داشتنی بود. اما اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید بدین منظور باید روش های زیر را طی کنید تا بتوانید یک لینک دعوت بسازید و یا اینکه آن را تغییر دهید.

ابتدا وارد بخش اطلاعات گروهی شوید که آن را ساخته اید. در چنین حالتی تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

ایجاد لینک گروه در تلگرام

اینجا لینک های زیادی وجود دارد اما شما می توانید با کلیک بر گزینه Create an invite link می توانید یک لینک جدید ایجاد کنید. با کلیک بر این گزینه پیام زیر ارائه می شود:

ایجاد لینک گروه در تلگرام

بر روی ok کلیک کنید تا لینک ساخته شود. بعد از این کار موفق می شوید لینک را بسازید و آن را مشاهده کنید اما نکته مهم تر این است که این لینک در جایگاه زیر قرار می گیرد:

ایجاد لینک گروه در تلگرام

حالا شما می توانید این لینک را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. نکته مهم این است که می توانید در صورت نیاز آدرس را تغییر دهید. البته خود تلگرام مسئولیت تغییر این لینک را بر عهده دارد و فقط کافی است که روی لینک revoke invite link کلیک کنید.

هر چند بار که بخواهید می توانید این آدرس را تغییر دهید.

در این باره اگر سوالی دارید آن را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *