تصویر جدید نشان می‌هد که شرکت سامسونگ، به دنبال عرضه گلکسی اس ۸ با دوربین دوگانه بوده است

تصویر جدید نشان می‌هد که شرکت سامسونگ، به دنبال عرضه گلکسی اس ۸ با دوربین دوگانه بوده است
  • 1396/1/29
  • مقدم
  • 0

در اوایل ماه جاری میلادی، تصویری از یک مدل از گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۸ سامسونگ با دوربین دوتایی منتشر شد و گمان می‌رفت این مدل مربوط به نسخه اولیه‌ای باشد که شرکت سازنده برای گلکسی اس ۸ پلاس در ابتدا در نظر داشته است. به‌تازگی، تصویری از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است که توسعه آن‌را در ابتدا با دوربین دوگانه تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

در این مدل، خبری از سنسور تشخیص اثرانگشت نیست و شرکت سامسونگ به دلیل چینش دوتایی شاترهای دوربین، نمی‌تواند سنسور تشخیص اثرانگشت را در بدنه پشتی جای دهد. البته، این امکان وجود دارد که تصویر منتشر شده جعلی باشد یا نمونه فاش‌شده در این تصویر، فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت ۸ باشد که طراحی آن به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بسیار شباهت دارد.

در صورتی‌که تصویر فاش شده مربوط به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باشد، باید گفت که این مدل در واقع نسخه‌ای است که شرکت سامسونگ در ابتدا در نظر داشت تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را به این شکل ارائه دهد. البته با توجه به اینکه گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ از یک طراحی بدون حاشیه استفاده می‌کند و هم‌چنین به دلیل جای‌گیری دوربین اصلی دوگانه، شرکت سازنده نمی‌توانست سنسور تشخیص اثرانگشت را در بدنه پشتی به کار بگیرد و سامسونگ در نظر داشت تا گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با یک سنسور در زیر نمایشگر ارائه دهد که البته به دلیل آماده‌نبودن فناوری آن، شرکت سازنده از عرضه گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود با دوربین دوگانه صرف‌نظر کرد.

گلکسی اس 8

هرچند ممکن است در نهایت، گلکسی نوت ۸ با یک سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر نمایشگر عرضه شود و این موضوع، به شرکت سامسونگ کمک خواهد کرد تا فبلت پرچم‌دار جدیدش را با دوربین دوتایی با چینش عمودی برای شاترها و هم‌چنین، طراحی بدون حاشیه ارائه دهد.

البته تفاوت‌های دیگری بین گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ وجود خواهد داشت و گمان می‌رود که فبلت نوت ۸ به یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی ۴K مجهز باشد. هم‌چنین، پیش‌بینی می‌شود که این مدل به جای ۴ گیگابایت حافظه رم، با شش گیگابایت رم عرضه شود و قیمت آن احتمالاً کم‌تر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی نوت ۸ در صورتی‌که به دوربین دوگانه مجهز شده باشد، احتمالاً با چیپ‌ست اگزینوس ۸۸۹۵ ارائه خواهد شد و همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ به‌طور رسمی تایید کرده است که تراشه اگزینوس سری ۹ از دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 8

البته زمان مشخصی برای معرفی و عرضه فبلت گلکسی نوت ۸ به بازار در نظر گرفته نشده است اما همان‌طور که گفته شد، طراحی آن به گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ نزدیک خواهد بود و از طرفی شرکت سامسونگ این مدل را پس از انجام آزمایش‌های مختلفی ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل نماید که فبلت گلکسی نوت ۸ همانند نسل گذشته خود، مشکل‌ساز نخواهد شد.

گلکسی نوت ۷ درست چند هفته پس از عرضه، توقف تولید شد و کاربران بابت انفجار باتری نسبت به شرکت سامسونگ گله‌مند بودند. این موضوع، شایعاتی را پیرامون توقف تولید سری گلکسی نوت در آینده نزدیک در پی داشت که شرکت سامسونگ به سرعت، چنین خبری را تکذیب نموده و اعلام کرد که این شرکت تا پایان سال جاری میلادی، نسل جدید فبلت گلکسی نوت ۸ را به بازار عرضه خواهد کرد. در حال‌حاضر، مشخص نیست که تصویر منتشر شده به گلکسی نوت ۸ ارتباط دارد یا این مدل، یک نسخه اولیه از گلکسی اس ۸ پلاس است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *