تبلت ویندوزی گلکسی بوک سامسونگ با قیمت پایه ۶۲۹ دلار عرضه خواهد شد

تبلت ویندوزی گلکسی بوک سامسونگ با قیمت پایه ۶۲۹ دلار عرضه خواهد شد
  • 1396/1/31
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ از تبلت هیبریدی ویندوزی گلکسی بوک در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی کرد و این مدل به‌زودی، به بازار عرضه می‌شود. شرکت سازنده، به‌تازگی اطلاعات بیشتری را پیرامون قیمت‌گذاری تبلت هیبریدی جدید خود که برای رقابت با تبلت‌های سرفیس مایکروسافت ارائه خواهد شد؛ منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات رسمی، ارزان‌ترین مدل از تبلت ویندوزی گلکسی بوک با قیمت پایه ۶۲۹٫۹ دلار در خرده‌فروشی‌های منتخب در ایالات متحده عرضه می‌شود. هم‌چنین، گلکسی بوک با نمایشگر ۱۲ اینچی و پشتیبانی LTE با قیمت ۱۲۹۹ دلار قابل سفارش خواهد بود و مدل دیگر که تنها از وای‌فای پشتیبانی می‎کند، ۱۱۲۹ دلار قیمت دارد.

اگر به دنبال یک تبلت هیبریدی ویندوزی خوب با مشخصات‌فنی مناسب هستید و تمایل دارید که آن‌را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید، مدل ۱۰٫۶ اینچی گلکسی بوک در ۲۱ آوریل برای پیش‌خرید با قیمت ۶۲۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. عرضه عمومی این تبلت برای ۲۱ می در نظر گرفته شده است و به همین جهت، فروشگاه‌های آنلاین مختلف می‌توانند به پیش‌فروش تبلت گلکسی بوک سامسونگ به مدت یک ماه ادامه دهند.

هم‌چنین، برای عرضه تبلت‌ هیبریدی گلکسی بوک در بازار ایالات متحده، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است و به همین جهت، مدل نقره‌ای رنگ این تبلت در این بازار عرضه خواهد شد؛ هرچند، یک خرده‌فروشی، می‌تواند نسخه مشکی رنگ تبلت سرفیس بوک را به فروش برساند.

 گلکسی بوک

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شده، تبلت گلکسی بوک سامسونگ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به عنوان یک تبلت هیبریدی در دو نسخه عرضه می‎شود. مدل پایه با نمایشگر ۱۰٫۶ اینچی TFT با قیمتی کم‌تر از ۷۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه رده‌بالای آن با نمایشگر ۱۲ اینچی Super AMOLED بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. لازم به ذکر است که مدل پایه، از یک نمایشگر با رزولوشن Full HD (1920 در ۱۰۸۰ پیکسل) استفاده می‎کند و نسخه رده‌بالا نیز به یک نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده است.

نسخه ارزان‌قیمت‌تر از تبلت سرفیس بوک سامسونگ از پردازنده دو هسته‌ای Core m3 اینتل با فرکانس پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتز، استفاده می‌کند و به چهار گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نسخه بزرگ‌تر با پردازنده Core i5 7200U شرکت اینتل همراه شده است؛ این پردازنده، نیز از دو هسته پردازشی استفاده می‌کند که فرکانس کاری آن‌ها ۳٫۱ گیگاهرتز است.

هم‌چنین، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای مدل گران‌قیمت آن با پشتیبانی از LTE در نظر گرفته شده است و در صورتی‌که مایل به حافظه رم بیشتر هستید، می‌توانید نسخه دیگری از تبلت ۱۲ اینچی گلکسی بوک را با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه خریداری نمایید که البته تنها از وای‌فای پشتیبانی خواهد نمود و به همین جهت، امکان استفاده از اینترنت سیم‌کارت در آن وجود ندارد.

شرکت سامسونگ با صرف‌نظر از قیمت هر دو مدل از تبلت گلکسی بوک، تصمیم گرفته است تا نسخه ۱۰٫۶ اینچی و ۱۲ اینچی را با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع باتری ارائه دهد. در مشخصات‌فنی مدل ارزان‌قیمت‌تر آمده است که این نسخه از یک باتری ۳۰٫۴ وات استفاده می‎کند و با یک‌بار شارژ، می‌توانید تا ۹ ساعت از آن استفاده نمایید. از طرفی، مدل ۱۲٫۶ اینچی به یک باتری ۳۹٫۰۴ وات مجهز شده است و این باتری با یک‌بار شارژ، تا ۱۱ ساعت می‌تواند انرژی قطعات سخت‌افزاری تبلت گلکسی بوک را تامین نماید.

در لیست مشخصات‌ رسمی تبلت گلکسی بوک آمده است که هر دو تبلت، کم‌تر از ۸۰۰ گرم وزن دارند؛ به‌طور دقیق‌تر، مدل ۱۰٫۶ اینچی تنها ۶۴۸ گرم وزن دارد و نسخه رده‌بالای آن با نمایشگر ۱۲ اینچی، ۷۵۴ گرم وزن دارد. هم‌چنین، ضخامت گلکسی بوک در مدل بزرگ‌تر به ۷٫۴ میلی‌متر می‌رسد و مدل ۱۰٫۶ اینچی این تبلت از یک شاسی با ضخامت ۸٫۹ میلی‌متر استفاده می‌کند که هم‌چنان قابل قبول است.

هر دو نسخه از تبلت گلکسی بوک سامسونگ با سیستم‌عامل وینوز ۱۰ همراه شده است و می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی آن‌ها را افزایش دهید. هم‌چنین، درگاه یواس‌بی ۳٫۱ برای شارژ تبلت گلکسی بوک و هم‌چنین انتقال اطلاعات در نظر گرفته شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *