رندرهای جدید، گوشی ارزان‌قیمت موتو C و موتو C Plus موتورولا را نشان می‌دهد

رندرهای جدید، گوشی ارزان‌قیمت موتو C و موتو C Plus موتورولا را نشان می‌دهد
  • 1396/1/31
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که در شایعات گذشته اشاره شده است، شرکت موتورولا نسل جدید گوشی‌های میان‌رده موتو E4 و هم‌چنین، گوشی‌های ارزان‌قیمت موتو C را توسعه می‌دهد و احتمالاً از این محصولات تا پیش از پایان سه ماهه جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، رندرهای گوشی ارزان‌قیمت موتو C منتشر شده است که طراحی این گوشی رده‌پایین را به همراه نسخه قدرت‌مندتر آن به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

رندرهای منتشر شده، نشان می‌دهد که گوشی موتو C و موتو C Plus تا حد زیادی به یک‌دیگر شباهت دارند؛ با این‌حال، تقاوت‌هایی نیز در این مدل وجود خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به برآمدگی دوربین اصلی در مدل “پلاس” اشاره کرد. موتو C از یک دوربین هم‌سطح با بدنه پشتی استفاده می‌کند و این در حالی است که دوربین در موتو C Plus بیرون زده و سطح بدنه پشتی، یک‌نواخت نیست.

موتو C
موتو C Plus

از آنجایی‌که موتو C و موتو C Plus محصولات رده‌پایین و ارزان‌قیمتی خواهند بود، شرکت موتورولا تصمیم گرفته است تا آن‌ها را با بدنه‌ای پلاستیکی ارائه دهد و به همین جهت، می‌توانید به باتری، اسلات سیم‌کارت و کارت حافظه دسترسی داشته باشید. هم‌چنین، هر دو مدل از درگاه میکرو یواس‌بی به جای یواس‌بی Type-C استفاده می‌کند که با توجه به قیمت آن‌ها، چنین تصمیمی منطقی است و در جهت کاهش قیمت نهایی گوشی‌های جدید موتورولا گرفته شده است.

موتو C

البته باید اشاره کرد که چیپ‌ست به کار گرفته شده در گوشی‌های رده‌پایین موتو C و موتو C Plus نیز به احتمال زیاد، تنها از این درگاه پشتیبانی می‌کند و به همین جهت، شرکت موتورولا ناچار بوده است تا این دو مدل را با درگاه قدیمی‌تر میکرو یواس‌بی ارائه دهد. هم‎چنین، جک هدفون برای هر دو مدل از گوشی موتو C و موتو C Plus در نظر گرفته شده است که گوش‌دادن به موسیقی را بدون نیاز به هدفون‌های بی‌سیم گران‌قیمت یا هدفون‌هایی با اتصال USB Type-C امکان‌پذیر خواهد کرد.

موتو C
موتو C

بنابر شایعات، هر دو مدل از گوشی‌های جدید موتورولا از سری موتو C در رنگ‌های مشکی، قرمز، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و در رندرهای جدید، موتو C در رنگ قرمز و موتو C Plus به عنوان نسخه قدرت‌مندتر آن در رنگ نقره‎ای جلب‌توجه می‌کند. در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به قیمت احتمالی موتو C و موتو C Plus نشده است اما انتظار داریم که حداقل موتو C با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار عرضه شود.

موتو C

این مدل با قیمت کم‌تر در کشورهایی عرضه می‌شود که ارتباطات ۴G LTE در آنجا پشتیبانی نمی‌شود و به همین جهت، شرکت موتورولا تصمیم دارد تا موتو C را در دو نسخه با پشتیبانی از ۳G و ۴G LTE ارائه دهد. نسخه قدرتمندتر یعنی موتو C Plus نیز تنها در یک مدل با پشتیبانی از ۴G LTE ارائه می‌شود.

موتو C

هر دو مدل بنابر شایعات به تراشه نامشخصی از مدیاتک مجهز شده‌اند و هم‌چنین شرکت موتورولا در نظر دارد تا موتو C و موتو C Plus را به ترتیب با یک گیگابایت و دو گیگابایت حافظه رم ارائه دهد. به همراه این حافظه، هم‌چنین شرکت موتورولا موتو C را با هشت گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند و موتو C Plus نیز با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، روانه بازار خواهد شد. برای هر دو مدل، یک فلاش LED در نظر گرفته شده است که ثبت تصاویر سلفی را به کمک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی آن‌ها در محیط‌های کم‌نور امکان‌پذیر خواهد نمود.در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون گوشی‌های موتو C و موتو C Plus وجود ندارد و باید منتظر تایید شایعات پیشین پیرامون آن‌ها باشیم.

منبع: AndroidHeadlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *