بازی Call of Duty: WW II تایید شد؛ تجربه پرفراز و نشیب جنگ جهانی دوم در کنسول‌های نسل هشتمی

بازی Call of Duty: WW II تایید شد؛ تجربه پرفراز و نشیب جنگ جهانی دوم در کنسول‌های نسل هشتمی
  • 1396/2/2
  • مقدم
  • 0

مدت‌هاست که شایعات مختلفی در رابطه با نسخه جدید از فرانچایز Call of Duty مطرح می‌شود و در ماه گذشته، تصویری از سری جدید این مجموعه مبنی بر بازگشت گیمرها به جنگ‌ جهانی دوم منتشر شد. به‌نظر می‌رسد که شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسخه جدید بازی Call of Duty صحت داشته است و اکانت رسمی این بازی در توئیتر، تایید کرده است که جزئیات بیشتری را پیرامون Call of Duty: World at War 2 در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس تصویر منتشر شده، اکتیویژن مجدداً یک داستان حماسی را در طی جنگ جهانی دوم به تصویر خواهد کشید و با توجه به عملکرد بسیار خوب این شرکت در بخش داستانی بازی‌های Call of Duty، انتظار داریم که مجدداً با یک بازی خیره‌کننده طرف باشیم.

نسحه جدید بازی Call of Duty توسط استودیو Sledgehammer توسعه می‌یابد و پیش از توسعه این بازی، نسخه دیگری از فرانچایز Call of Duty با نام Advanced Warfare توسط این استودیو آماده شده بود. البته باید اشاره کرد که بازگشت به دنیای بی‌رحم جنگ جهانی دوم در فرانچایز Call of Duty موضوع تازه‌ای نیست اما هم‌چنان منتظر هستیم که اکتیویژن یک بازی کاملاً متفاوت را عرضه نماید.

حساب‌رسمی Call of Duty در توئیتر به‌طور رسمی اعلام کرده است که در ۲۱ آوریل (چهارشنبه، ۶ اردیبهشت) جزئیات بیشتری را پیرامون بازی جدید Call of Duty: WW II منتشر خواهد کرد و هم‎چنین، انتظار داریم که پلت‌فرم‌های مقصد این بازی نیز مشخص شود.

با اینکه سری Call of Duty مدتی بود که در آینده جریان داشت و این موضوع باعث شده بود تا این سری از ریشه‌های خود فاصله بگیرد؛ Inifinte Warfare که نیز یک داستان تخیلی را روایت می‌کند، به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال در ۲۰۱۶ انتخاب شده بود.

در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون بازی Call of Duty: WW II منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که اکتیویژن در اواخر هفته جاری، به جزئیاتی پیرامون داستان این بازی، پلت‌فرم‌های مقصد و قابلیت‌های جدید CoD: World War II اشاره نماید. براساس شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، کاربران می‌توانند پس از به نمایش گذاشته‌شدن گیم‌پلی نسخه جدید فرانچایز Call of Duty در جریان مراسم E3 در ماه ژوئن، منتظر انتشار این بازی در ماه نوامبر (نیمه دوم آبان ماه) باشند.

به‌طور دقیق‌تر، اعلام شده است که نسخه جدید بازی Call of Duty در جمعه، ۱۲ آبان منتشر خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا این تاریخ صحت دارد یا اکتیویژن، Call of Duty: World War II را در زمان دیگری به صورت رسمی منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود که Call of Duty: WW II برای پلت‌فرم‌های ویندوز مایکروسافت، کنسول ایکس‌باکس وان (به همراه وان S و اسکورپیو) و پلی‌استیشن ۴ ( به همراه اسلیم و پرو) منتشر شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *