مشکل نمایشگر گلکسی S8 و S8 پلاس

مشکل نمایشگر گلکسی S8 و S8  پلاس
  • 1396/2/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امسال سال بسیار مهمی برای شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. به ویژه پس از مشکلات بزرگی که سامسونگ پس از معرفی و عرضه محصول نوت ۷ در سال گذشته با آن‌ها روبرو شده بود.
گویا آی تی – سامسونگ برای اینکه محصولاتی با کم‌ترین نقص در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند، باید تمامی تلاش و قدرتش را بر روی پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس پیاده می‌کرد. از طرفی این کمپانی برای این منظور که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی این دو محصول جدیدش داشته باشد زمان معرفی پرچمداران جدیدش را حدود یک ماه به عقب انداخت.

اما با این وجود، مدتی پیش تعداد زیادی از خریداران گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در کره، از وجود یک هاله قرمز رنگ در صفحه نمایش گوشی ‌های ‌شان ، اعلام نارضایتی کردند. پس از آن تصاویر متعددی از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در فضای مجازی توسط کاربران منتشر شد. در این تصاویر که صفحه نمایش گوشی در آن نشان داده شده، کاربران سوال می‌کردند که آیا نمایشگر گوشی‌شان بیش از حد قرمز است یا نه.

سامسونگ پس از مشاهده این موارد در اینترنت و به آن‌ها این چنین پاسخ داد:
این موارد توسط تنظیمات گوشی و بخش نرم افزاری آن کاملا قابل کنترل هستند و اصلا مشکل کیفی در گلکسی S8 نمی باشد. اگر پس از ایجاد تغییرات در این بخش هنوز رنگ‌ها در نمایشگر گوشی شما میل به قرمزی می‌زنند، می‌توانید گوشی را با یک مدل سالم در مراکز خدمات تعویض کنید.
با وجود این بیانیه، کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که با وجود ایجاد تغییرات رنگی در گوشی همچنان این مشکل را در گلکسی S8 و گلگسی S8 پلاس دارند. یکی از تحلیلگران در این زمینه بر این باورند که این مشکلات ناشی از عجله کردن این کمپانی در خصوص ساخت و تولید و همچنین به دلیل تقاضای بالای پرچمداران سامسونگ بوده است. این تحلیلگر می‌گوید که شرکت سامسونگ برای کنترل توازن رنگی در نمایشگر‌ گوشی‌هایش از تکنولوژی رنگ قرمز عمیق استفاده می‌کند. احتمال این وجود دارد که با توجه به تقاضای بالا و عجله سامسونگ در این زمینه، تعدادی از این مدل‌ها در بخش نمایشگر به آن توازن رنگی نرسیده باشند.
تعداد زیادی از این گوشی‌ها که این مشکل در آن‌ها دیده شده است، مربوط به اپراتور T-Mobile بوده‌اند. به هر حال سامسونگ با تمام وجودش می‌خواهد تمامی گوشی‌های به فروش رفته، بدون هیچ گونه مشکل در دست کاربران قرار بگیرند و اصلا از بروز این موضوع خوشحال نیست. ما هم امیدواریم این اولین و آخرین خبری باشد که در زمینه وجود مشکل در دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌شنویم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *