آموزش بازی و تجربه‌ی ChronoBlade قبل از انتشار رسمی آن

آموزش بازی و تجربه‌ی ChronoBlade قبل از انتشار رسمی آن
  • 1396/2/2
  • زهرا معبودی
  • 0

بازی ChronoBlade ساخته‌ی Netmarble، یک بازی نقش آفرینی است که چند ماه قبل از انتشار رسمی خود به طور اختصاصی برای کاربران اندروید و iOS کانادا و سنگاپور منتشر شده است. با توجه به گرافیک در حد کنسول بازی و ویژگی‌های مضاعف آن، این عنوان در هنگام انتشار جهانی حتماً با اقبال خوبی مواجه خواهد شد، ولی اگر کمی باهوش باشید می‌توانید به این انتظار پایان ببخشید و این بازی را همین امروز نصب کنید.

در بازی ChronoBlade می‌توانید شخصیت خود را از بین چهار قهرمان اصلی که هر کدام توانایی‌های جنگاوری منحصر به فردی دارند انتخاب کنید. با پیش رفتن در بازی می‌توانید توانایی‌های ویژه‌ی قهرمان خود را آنلاک کنید تا او را قدرتمندتر از قبل برای ماجراجویی‌های ظاهراً بی پایان دنیای این بازی آماده نمایید. با گویا آی تی همراه باشید.

بازی و تجربه‌ی ChronoBlade

به کار گیری غنایم از دیگر ویژگی‌های جالب ChronoBlade است. شما می‌توانید از گنجینه‌هایی که پیدا می‌کنید برای ارتقای توانایی‌ّهای قهرمان‌تان استفاده کنید و اسلحه‌ها و زره او را قوی‌تر سازید. شمایل ظاهری قهرمان‌ها کاملاً قابل شخصی سازی است، و هر اسلحه یا تجهیزات دیگری مثل کلاه خود که بخواهید در بازی نشان داده می‌شود.

اگرچه ChronoBlade از نظر فنی در حال حاضر برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است، اما کاربران معمولی نمی‌توانند آن را دانلود و بازی کنند، مگر این که ساکن کانادا یا سنگاپور باشند. جدول زمانی انتشار رسمی بازی هنوز مشخص نیست چون ChronoBlade هنوز حداقل باید پنج ماه در مرحله‌ی بتا بماند. اما با این حال اگر می‌خواهید قبل از بقیه این بازی را امتحان کنید، روش‌هایی برای انجام این کار وجود دارد.

نصب و اجرای بازی در اندروید

هر دستگاهی که مجهز به اندروید ۲٫۳٫۳ یا بالاتر باشد قادر به اجرای ChronoBlade است. پس به جرئت می‌توان گفت که نصب آن در هر دستگاه میان‌رده یا پرچمداری که در چهار سال گذشته تولید شده بدون مشکل خواهد بود.

نصب بازی در اندروید خیلی ساده است. برای شروع ابتدا مطمئن شوید که بخش Unknown sources را از بخش Settings فعال کرده باشید، سپس فایل APK نصاب بازی را از لینک زیر دریافت و آن را نصب کنید.

بازی و تجربه‌ی ChronoBlade

بازی و تجربه‌ی ChronoBlade

بازی و تجربه‌ی ChronoBlade

نصب و اجرای بازی در iOS

ChronoBlade از همه‌ی دستگاه‌های مجهز به iOS 8 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند، اما برای نصب بازی باید از محدودیت منطقه‌ای اپ استور عبور کنید که این کار به وسیله‌ی ساخت یک اپل آیدی که کشور آن در یکی از دو کشور مجاز ثبت شده باشد ممکن است.

ساختن اکانت اپ استور خیلی راحت است، و تنها کافی است که در هنگام ثبت نام از یک ایمیل معتبر و آدرس واقعی در آن کشور استفاده کنید. اگر مشکلی در این زمینه دارید بهتر است کمی در گوگل جستجو نمایید.

بعد از تغییر دادن منطقه‌ی اکانت اپ استور به مثلاً کانادا، به راحتی می‌توانید ChronoBlade را مثل هر اپلیکیشن دیگری نصب کنید. فقط در هنگام نصب مطمئن شوید که دقیقاً از همان دستگاهی استفاده نمایید که با آن وارد اکانت آیتونز کانادایی خود شده‌اید.

بازی و تجربه‌ی ChronoBlade

همان طور که گفته شد ChronoBlade هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد و با یک بازی کامل فاصله دارد، پس قبل از دانلود این مسئله را مد نظر داشته باشید. ما این بازی را بر روی آیپد پرو با iOS 10.3 و گلکسی S6 با اندروید مارشملو امتحان کردیم، که خوشبختانه در نتیجه‌ی کار مشکل قابل توجهی مشاهده نشد. حتماً نظرات خود را در مورد بازی ChronoBlade با ما در میان بگذارید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *