چگونه پست هایی که لایک کرده ایم را در اینستاگرام ببینیم؟

چگونه پست هایی که لایک کرده ایم را در اینستاگرام ببینیم؟
  • 1396/2/2
  • زهرا معبودی
  • 26

اولین چیزی که در اینستاگرام مد نظر می آید، این است که شما می توانید به سادگی تصاویر و مطالب دیگر دوستان و یا اعضای این شبکه تصویری را لایک کنید. برای این کار کافی است که روی پست مورد نظر برای ثانیه ای انگشت خود را قرار داده تا آن قلب خوش رنگ قرمز را مشاهده کنید. بدین صورت متوجه می شوید که تصویر لایک شده است.

آیا کسی متوجه می شود که ما تصویر مورد نظر را لایک کرده ایم؟

قطعا بله. اگر افرادی که شما را فالو کرده اند بخواهند متوجه عملکرد شما شوند، کافی است که سری به بخش خاصی از اینستاگرام بزنند تا ببینند شما چه چیز هایی را لایک کرده اید و چه پیام هایی روی نظرات ارسال کرده اید. دقت کنید که منظور ما از پیام های ارسالی صحبت هایی نیست که در دایرکت انجام می دهید.

اینستاگرام

چگونه متوجه شویم چه چیزهایی را لایک کرده ایم؟

حالا با وجود این اطلاعات که دیگران می توانند فهرست کارهای روزانه شما را در اینستاگرام بدانند، شاید لازم باشد سری به پست هایی بزنید که آن ها را لایک کرده اید. شاید بخواهید بین هزاران هزار تصویری که در اینستاگرام هست یکی یکی به دنبال پست هایی بگردید که قلب لایک آن را قرمز کرده اید.

این یک روش کاملا اشتباه و البته وقت گیر و صد در صد بی نتیجه است. بجای این کار کافی است که به قسمتی از تنظیمات مراجعه کنید چرا که خود اینستاگرام این بخش را برای شما تعبیه کرده تا بتوانید مواردی که لایک کرده اید را مشاهده کنید.

ابتدا وارد اکانت خود شوید.

مشاهده پست لایک شده در اینستاگرام

بعد از آن وارد بخش تنظیمات شوید. تنظیمات در واقع همان بخش سه نقطه عمودی است که در بالا و سمت راست از صفحه اینستاگران قابل مشاهده است.

وقتی که وارد تنظیمات شدید می توانید عبارت “Posts that you’ve liked را در میان عبارات و گزینه ها مشاهده کنید که موقعیت آن در تصویر زیر نمایش داده شده است:

مشاهده پست لایک شده در اینستاگرام

بدین ترتیب می توانید لیستی از پست هایی که آن ها را لایک کرده اید را مشاهده کنید. شمار این لیست خیلی بیش از ۳۰۰ تصویر خواهد بود. بعد از این که این پست ها را مشاهده کردید هنوز قادر هستید که لایک خود را باز پس گیرید و حتی کامنت خود را پاک کنید!

اما توصیه می کنیم بعد از این مراقب باشید که چه چیزهایی را لایک می کنید و روی چه پست هایی نظر ارسال می کنید چرا که برخی از فالوور های شما قطعا به این موضوع حساس خواهند بود و به طور لحظه ای اقدامات شما را چک می کنند.

در باره این پست آموزشی آیا نظر یا تجربه ای دارید که با گویا آی تی در میان بگذارید؟ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 26 دیدگاه
  1. راه دیگه ای هم هست که که بتونیم پست هایی رو که لایک کردیم ببینیم؟ چون این روش خیلی وقت گیره.

  2. اگر دوستم عکس یک پیج پرایوت رو لایک کرده باشه، نشان داده میشه ؟ یا فقط پیج های پابلیک مه لایک میخوره بقیه میتونن ببینن؟

  3. وقتی داخل settings رفتین باید روی Account بزنید و گزینه ی دو تا مونده به آخر یعنی post you’ve liked رو بزنین

    1. اون سه خط کنار بزن روی یور اکتیویتی بعد گزینه اینترکشن بزن میاره

  4. انشتین اینستارو اپدیت کنی این گزینه هم حذف میشه والا خودمون میدونیم چجوری پیداش کنیم واسه اپدیتش بگوچجوری پیداش کنیم

    1. اگه پیدا کردی به منم بگو
      هیلی اعصابم خورد شد سره این قضیه😑

    2. اون سه خط کنار بزن بزن روی یور اکتیویتی بعد روی اینترکشن میاره

    3. بچه ها برای نسخه جدید اینستا برید قسمت فعالیت شما، بعد قسمت تعاملات 🌼

  5. برای آپدیت اینستا به‌جای گزینه setting گزینه‌ی your activity رو بزن و وارد بخش interactions اینجا میتونی روی گزینه‌ لایک‌هات پست‌هایی ک لایک کردیو ببینی

  6. قسمت فعالیت شما شکل ساعته برو گزینه بعدی تعاملات بزن اونجا پستهای لایک کردی نظر دادی هست ببین 🌷😊

  7. قسمت گزینه Your activiti ( گزینه فعالیت شما) شکل ساعته
    و بعدی گزینه lnter actions ( گزینه تعاملات) بزنید اونجا پستهای که لایک و نظر دادید هست
    🌷😊🙌یاحق 🙌

  8. اگر اینستاتون رو اپدیت کردین اول اون یه خط بالای صفحه رو بزنین و برین تو settings بعدم برین اون بالا تو قسمت سرچ و عبارت manage like رو تایپ کنید تا براتون بیاره

  9. دوستان برای آپدیت جدید اینستا این گزینه حذف شده. باید از قسمت سه خط بالا سمت راست پیجتون به گزینه your activity برید. بعد قسمت interactions رو بزنید. اونجا در قسمت comments کامنت‌هایی که گذاشتید میاد‌. در قسمت likes، پست‌هایی که لایک کردید هست. حتی در قسمت story replies واکنش‌هایی که برای استوری ثبت کردید ثبت شده.

  10. سلام دوستان در اینستا گرام بنده گزینه که برای مشاهد پست های که لایک کردم ببینم ندارم چکار باید بکنم .ممنون می شم راهنمای کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *