هاله قرمز رنگ نمایشگر گلکسی اس ۸

هاله قرمز رنگ نمایشگر گلکسی اس ۸
  • 1396/2/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به نظر می رسد در کشور کره شکایاتی از کاربران در خصوص نمایشگر گوشی های جدید سامسونگ روی داده است. این شکایات مربوط به وجود ته رنگی قرمز بر روی نمایشگر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است که می توانید آن را در تصویر ببینید. بعضی از کاربران که یکی از این دو تلفن هوشمند را پیش خرید کرده بودند شکایت خود در این رابطه را بصورت آنلاین مطرح کردند و عده ای از آنها تصاویری را برای درک بهتر موضوع به اشتراک گذاشتند.

گویا آی تی – به گفته یکی از کاربران “وقتی در جریان پنل های قرمز قرار گرفتم نگران شدم و گوشی خود را چک کردم. من هم جزو بدشانس ها بودم. حالا باید گوشی را تعویض کنم؟” یکی دیگر از کاربران تصویری را به اشتراک گذاشت و نوشت: “لطفا گوشی من را نگاه کنید. به نظر شما قرمز است یا نه؟”
سامسونگ هم بلافاصله در پاسخ بیانیه ای را با این مضمون منتشر کرد:

این مورد در بخش تنظیمات گوشی قابل تنظیم است و مشکلی کیفی نیست. اما اگر همچنان رنگ نمایشگر به قرمزی می گراید، کاربران می توانند گوشی خود را در مراکز خدماتی سامسونگ تعویض کنند.

پس به نظر می رسد که کاربران می توانند این مشکل را در بخش تنظیمات نمایشگر رفع کنند، و اگر مشکل برطرف نشد می توانند گوشی خود را تعویض کنند. علیرغم اینکه سامسونگ برای رفع این مشکل راهکاری را پیش روی کاربران قرار داده، بعضی می گویند راهکار پیشنهادی عملی نیست و تغییر تنظیمات نمایشگر مشکل را حل نکرده است که البته نشانه ی خوبی نیست.

از طرفی منبعی که نام او ذکر نشده در توضیح این مشکل گفته است که سامسونگ برای ایجاد توازن در رنگ تلفن های هوشمند پرچمدار جدید خود از فناوری Deep Red استفاده کرده است که خود مشکلی ایجاد نکرده است. اما مشکل از آنجایی سرچشمه می گیرد که سامسونگ نتوانسته رنگ های نمایشگر آن ها را بطور مناسبی تنظیم کند. به نظر میرسد این شرکت در تولید انبوه گلکسی های جدید خود خیلی شتاب به خرج داده است. اگر اظهارات این منبع را بپذیریم، این مشکل در تمامی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس های سری اول تولید دیده می شود. اما پرسش این است که آیا سامسونگ می تواند این مشکل را با ارسال یک آپدیت نرم افزاری حل کند؟ پاسخ احتمالا مثبت است اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *