با پول گلکسی S8 چه گوشی هایی می توان خرید؟

با پول گلکسی S8 چه گوشی هایی می توان خرید؟
  • 1396/2/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گلکسی اس ۸ که زودتر از عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شده است. هم‌اکنون با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم برای شما تشریح کنیم با بودجه‌ای که هم اکنون باید صرف خرید Galaxy S8 کرد می‌توان چه گوشی‌های دیگری خریداری کرد.

گویا آی تی – همان طور که می‌دانید هر دو پرچمدار جدید سامسونگ قبل از عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شدند. در روز ۲۷ فروردین ماه Galaxy S8 با قیمت ۴,۷۵۰,۰۰۰ و فردای آن روز ۲۸ فروردین ماه برادر بزرگترش +Galaxy S8 با قیمت ۶,۳۰۰,۰۰۰ وارد بازار کشورمان شد. این قیمت‌های سرسام آور به تدریج با گذشت زمان و افزایش موجودی کاهش پیدا خواهند کرد. هم‌اکنون تنها پس از گذشت یک هفته قیمت Galaxy S8 به ۴,۲۰۰,۰۰۰ و +Galaxy S8 به ۵,۲۰۰,۰۰۰ کاهش پیدا کرده است. با ورود رسمی این دو گوشی به بازار و افزایش واردات پرچمداران سامسونگ را می‌توان طی چند ماه آینده با قیمت به ثبات رسیده خریداری کرد. اگر شما هم خواستار خرید Galaxy S8 یا +Galaxy S8 را با قیمت مناسب هستید باید کمی صبر کنید.
پیرو این موضوع در این مطلب قصد داریم یک مقایسه جالب بکنیم:
با بودجه‌ای که هم اکنون باید برای خرید +Galaxy S8 پرداخت می‌توان چه تعداد از دیگر پرچمداران را خریداری کرد؟!
بله درست فهمیدید، قیمت +Galaxy S8 در حال حاضر آن‌چنان بالاست که با بودجه آن می‌توان چندین پرچمدار را خریداری کرد!
گلکسی اس ۸ پلاس هم اکنون در بازار کشورمان با قیمت بسیار بالای ۵,۲۰۰,۰۰۰ تا ۵,۵۵۰,۰۰۰ به فروش می‌رسد. ما در این مطلب کمترین قیمت کنونی این گوشی در بازار یعنی همان ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان را در نظر گرفتیم و قصد داریم بررسی کنیم چه تعداد از دیگر پرچمداران را با این بودجه می‌توان خریداری کرد و چه مقداری از پولتان اضافه می‌آید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *