آموزش تبدیل فایل word، پاورپوینت و عکس به PDF با تلگرام

آموزش تبدیل فایل word، پاورپوینت و عکس به PDF با تلگرام
  • 1396/2/9
  • زهرا معبودی
  • 0

من معتقدم که تلگرام روز به روز چنان پیشرفت می کند که می تواند یک ابزار فوق العاده کاربردی شود که می تواند همه کارهای مجازی و دییجتالی ما را  انجام دهد. یکی از مهم ترین کارهایی که اغلب کاربران دنیای مجازی و دیجیتالی با آن سر و کار دارند تبدیل فایل های نوشتاری به فایل PDF است.

برای اینکه بتوانید از ابزار تلگرام بدین منظور استفاده کنید توصیه می کنیم که این آموزش گویا آی تی را دنبال کنید.

استفاده از ربات ها در تلگرام بسیار راحت است. به منظور تبدیل فایل ورود به فایل پی دی اف با تلگرام می توانید از رباتی به نام  استفاده کنید. روش استفاده از ربات هم بسیار راحت است که ما دو راه پیشنهادی را به شما پیشنهاد می دهیم.

اول اینکه می توانید @topdf_bot را در تلگرام برای دوست خود یا برای خودتان در تلگرام ارسال کنید و بعد از آن با فعال شدن ربات، روی همین آدرس ضربه بزنید یا کلیک کنید، تا وارد ربات مربوطه شوید. این روش برای افرادی مناسب است که در گوشی خود لینک ها را فعال نمی بینند که البته شمارشان بسیار کم است.

روش دوم هم این است که به سادگی روی آدرس http://telegram.me/topdf_bot کلیک کنید یا ضربه بزنید. بدین صورت وارد پنل ربات برای تبدیل فایل ورد و متنی به پی دی اف می شوید.

اولین چیزی که با آن روبرو می شوید صحنه ای شبیه روبرو است:

تبدیل فایل word به PDF با تلگرام

در این جا باید ابتدا روی START کلیک کنید:

در ابتدا پیامی مشابه پیام زیر را دریافت می کنید:

تبدیل فایل word به PDF با تلگرام

ابتدای جمله نوشته شده که می توانید هر گونه فایل .doc, .docx, .ppt, .pptx, .odt, .txt or .jpg را برای ربات ارسال کنید، تا آن را به پی دی اف تبدیل کند. یعنی شما هر گونه فایل متنی، عکس و حتی پاورپوینت را می توانید ارسال کنید تا این سرویس آن را به پی دی اف تبدیل کند.

من برای تست کردن این ربات یک عکس را روی این ربات ارسال کردم:

تبدیل فایل word به PDF با تلگرام

شما می توانید کپشن مورد نظر خود را در این رابطه بنویسید و در نهایت اینتر را بزنید تا تصویر ارسال شود. به محض ارسال پیامی برای شما ارائه می شود که مبنی بر این است که تصویر به درستی دریافت شد.

تبدیل فایل word به PDF با تلگرام

در این قسمت فایل پی دی اف تصویر مورد نظر برای شما ارائه می شود و می توانید به راحتی آن را دانلود کنید. البته دقت کنید که کپشن مورد نظر روی فایل پی دی اف ارائه نخواهد شد. فقط تصویر به یک فایل پی دی اف تبدیل می شود و می توانید بعد از آن، آن را به هر جا که دوست دارید فوروارد کنید.

این یک روش بسیار جذاب و کاربردی برای تبدیل فایل های ورد و پاورپوینت و تصویری به پی دی اف توسط تلگرام بود. کافی است شما فایل خود را ارسال کنید تا این سرویس آن را برای شما تبدیل کند.

شما با کدام یک از ربات های تلگرام رابطه بهتری دارید و فکر می کنید که استفاده روزانه از آن موجب می شود که کارهای تان را بهتر و سریع تر انجام دهید؟ دیدگاه ها و نظرات خود و تجربیات تان را در این باره با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *