چگونه نوتیفی های اندروید را روی ویندوز ۱۰ همگام سازی کنیم؟

چگونه نوتیفی های اندروید را روی ویندوز ۱۰ همگام سازی کنیم؟
  • 1396/2/9
  • زهرا معبودی
  • 0

در نسخه جدید ویندوز ده با قابلیت های بیشتر و هوشمندانه تری روبرو هستیم که این موجب شده علاقمندان به کار با ویندوز ۱۰ روز به روز بیشتر شوند. کورتانا در این ویندوز هوشمند تر شده و حالا شما می توانید توتیفی های اندرویدی تان را روی ویندوز ۱۰ مشاهده کنید. امروز ما از طریق وب سایت گویا آی تی به شما یاد می دهیم که چگونه این امکان را روی ویندوز ۱۰ خود فعال کنید. ابتدا به بررسی نیازمندی ها برای این قابلیت می پردازیم و بعد روال را به شما یاد می دهیم.

نیازمندی ها برای همگام سازی نوتیفی های اندروید روی ویندوز ۱۰

۱- ویندوز ۱۰ نسخه Creators Update

۲-  Cortana app و نصب آن روی دستگاه اندرویدی تان.

در صورتی که نمی توانید این اپ را در منطقه ای که هستید دانلود کنید می توانید از ترفند های دانلود اپ از گوگل پلی استفاده کنید و این اپلیکیشن را دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب کنید. هیچ محدودیتی خوشبختانه وجود ندارد.

راه اندازی Cortana app

ابتدا Cortana app را دانلود کنید و آن را روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. دقت کنید که بعد از نصب باید آن را اجرا کنید و مراحل را یکی یکی دنبال کنید.

وقتی که آن را اجرا کردید از شما اکانتی را طلب می کند که شبیه اکانت مایکروسافت است باید در مایکروسافت اکانتی داشته باشید و از این طریق اطلاعات خود را وارد کنید.

دریافت نوتیفی اندروید روی کورتانا

 

زمانی که وارد شدید، به تب پروفایل بروید و از آن جا در قسمت بالا و راست، وارد گزینه تنظیمات شوید. در این جا باید اطلاعاتی را تنظیم کنید تا این همگام سازی به خوبی رخ دهد.

در بخش تنظیمات باید گزینه ای را مشاهده کنید که به صورت Sync Notifications می باشد. در این جا باید این گزینه را فعال کنید. وقتی که Sync Notifications را فعال کردید، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید کدام یک از اپ ها را برای همگام سازی فعال کنید. این جا هر اپلیکیشنی را که فعال کنید، به راحتی می توانید نوتیفی های آن را مشاهده کنید.

دریافت نوتیفی اندروید روی کورتانا

فعال کردن sync Android notifications در ویندوز ۱۰

بعد از اینکه تنظیمات لازم را روی اپلیکیشن روی گوشی خود فعال کردید نوبت به فعال سازی این قابلیت روی ویندوز می رسد. اولین چیزی که لازم است این است که وارد اکانت Microsoft خود شوید. دقت کنید که اگر یک اکانت محلی داخلی استفاده می کنید، این نمی تواند کار شما را راه بیندازد. ابتدا وارد اکانت Microsoft شوید و کورتانا را فعال کنید. بعد کورتانا را باز کنید و وارد بخش settings شوید. در این محل به پایین بیاید تا بتوانید گزینه Send notifications and information between devices را مشاهده کنید. این گزینه را فعال کنید.

دریافت نوتیفی اندروید روی کورتانا

وقتی که این تنظیمات را انجام دادید منتظر باشید تا آن اتفاق جالب رخ دهد. باید روی اپلیکیشن های شما نوتیفی ارائه شود تا بتوانید آن را در ویندوز خود مشاهده کنید. درست مثل اینکه جادوگری می کنید، نوتیفی که روی گوشی شما ارسال می شود در ویندوز نمایان می شود و می توانید به عنوان مثال پیامک هایتان را بخوانید و آن ها را مشاهده کنید.

دریافت نوتیفی اندروید روی کورتانا

به تصویر بالا نگاه کنید، در این جا یک نوتیفی ارسال شده که به راحتی می توان آن را باز کرد و مشاهده کرد. در صورتی که تجربه ای در این باره دارید یا سوالی دارید، می توانید دیدگاه خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید تا دیگران هم بتوانند از آن استفاده کرده و زندگی تکنولوژیکی جذاب تر و متنوع تر و ساده تری داشته باشند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *