آموزش تغییر رنگ نوار کلید ناوبری در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

آموزش تغییر رنگ نوار کلید ناوبری در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس
  • 1396/2/10
  • زهرا معبودی
  • 0

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با توجه به اینکه دارای ابتکارات متفاوت و زیادی بوده است اما هم اکنون از نوار ناوبری استفاده می کند که البته هر چند برای اولین بار هاست که در این برند بکار گرفته شده اما در سیستم های قدیمی تر نیز وجود داشته اند. بسیاری از برند ها این امکان را در سال گذشته پیاده سازی کرده اند اما به هر حال این یک تجربه جدید برای سامسونگ است.

سامسونگ به تازگی توانسته دکمه فیزیکی خانگی هوم و البته دکمه های ناوبری را حذف کند و آن ها را به طور کامل نرم افزاری کرده است. هر چند کمبود ها و محدودیت هایی نیز وجود دارد اما نکته این است که می توانید تغییراتی در این سرویس از نظر ظاهر و رنگ بندی ایجاد کنید.

 تغییر رنگ نوار کلید ناوبری در گلکسی

یکی از مزایای حذف کلید بیضی مانند که دکمه هوم بود، این است که این شرکت توانسته تا حد امکان حاشیه را کم کند و درصد نمایشگر به بدنه را افزایش دهد. طی این اقدام حالا حدود ۸۳ درصد از نمای جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص دارد و این رقم واقعا عالی است و به جلوه ای جذاب تر برای این گوشی انجامیده است. البته حذف دکمه ها موجب شده که سیستم نرم افزاری جایگزین آن به خوبی شکل گیرند و کاربر مطابق با میل و سلیقه خود آن ها را تغییر رنگ دهد. این واقعا عالی است.

از سویی این منو و نوار ها قابلیت حذف شدن را دارند از این رو موقعی که نیاز به تمام اسکرین دارید، که عموما موقع بازی کردن این نیاز پدیدار می شود می توانید از کلیه نمایشگر استفاده کنید.

نوار ناوبری به رنگ سیاه و سفید است اما اگر این رنگ همیشه تکراری شما را خسته کرده است می توانید از مسیر زیر رفته و این رنگ را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 تغییر رنگ نوار کلید ناوبری در گلکسی

 

۱- مسیر Settings > Display > Navigation Bar مسیر ساده ای است که باید به آن توجه کنید. حالا در این قسمت باید به دنبال گزینه Navigation Bar  باشید.

۲- وقتی که این گزینه را انتخاب می کنید می توانید رنگ های آماده مثل صورتی، سیاه، سفید و قهوه ای و حتی خاکستری را مشاهده و انتخاب کنید اما اگر به پالت رنگی مراجعه کنید. بعد از آن می توانید رنگ دقیقی که دوست دارید آن را برای کلید ها و نوار ناوبری انتخاب کنید را پیدا کرده و بعد روی تنظیمات اعمال کنید.

بدین صورت می توانید رنگ بندی مورد نظر و دلخواه خود را که هماهنگ با تم گوشی تان است را انتخاب کرده و از همراهی با گوشی های جدید گلکسی سامسونگ لذت ببرید.

در این باره دیدگاه ها و نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *