آموزش تنظیمات دریافت نوتیفی از افراد خاص در اینستاگرام ( نوتیفی برای ارسال پست )

آموزش تنظیمات دریافت نوتیفی از افراد خاص در اینستاگرام ( نوتیفی برای ارسال پست )
  • 1396/2/10
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام هم مثل فیس بوک دارای نیوزفیدی است که اگر وقت داشته باشید می توانید با بررسی آن تمام پست های افرادی که آن ها را فالو کرده اید را مشاهده کنید. این نیوزفید به گونه ای طراحی شده است که موجب می شود شما بتوانید پست های مشابه پست هایی که آن ها را می پسندید را هم مشاهده کنید اما نکته ای که وجود دارد این است که کاربران این شبکه فوق العاده فعال هستند این بدین معنی است که اگر بخواهید در میان لیست پست های افرادی که آن ها را فالو کرده اید به دنبال مطالب خاصی از افراد خاصی باشید، باید زمان زیادی را صرف کنید که البته جستجوی تک به تک دردسر ها و محدودیت هایی هم دارد که قصد نداریم اینجا به آن اشاره کنیم. اما اگر شما هم با محدودیت وقت روبرو هستید می توانید به سادگی با تنظیماتی که امروز گویا آی تی به شما نشان می دهد می توانید نوتیفی هایی دریافت کنید که حاکی از این است که فرد مورد نظرتان روی اینستاگرام پست ارسال کرده است.

برای این منظور به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید. آیکون تنظیمات در واقع در بالا و سمت راست پنل قرار دارد که طی آن می توانید سه نقطه مشهور را لمس کنید و از آنجا  Turn on Post Notifications را فعال کنید.

 Turn on Post Notifications

 Turn on Post Notifications

بدین ترتیب هر وقت که کاربر مورد نظر پستی ارسال کند، می توانید از آن پیام نوتیفی دریافت کنید. البته علاوه بر فعال سازی از طریق پست ها می توانید از طریق پروفایل کاربر مورد نظر این قابلیت را فعال کنید بدین منظور در صفحه پروفایل اصلی کاربر تنظیمات سه نقطه ای در سمت راست و بالا را فعال لمس کنید و از آن جا طبق تصویر زیر، امکان دریافت نوتیفی را فعال کنید

 Turn on Post Notifications

 Turn on Post Notifications

دیدگاه های خود را در رابطه با این قابلیت با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *