کاربران بابت مشکل ری‌استارت شدن اتفاقی گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ ناراضی هستند!

کاربران بابت مشکل ری‌استارت شدن اتفاقی گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ ناراضی هستند!
  • 1396/2/10
  • مقدم
  • 0

تنها چند روز پس از انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به منظور بهبود قرمزی رنگ صفحه‌نمایش گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus، کاربران بابت مشکل جدیدی در گوشی‌های پرچم‌دار خود گله‌مند هستند. بر همین اساس، کاربران ادعا می‌کنند که گوشی پرچم‌دار گلکسی S8 سامسونگ به صورت اتفاقی ری‌استارت می‌شود و حتی ریست نمودن دستگاه نیز تاثیری بر روی رفع این مشکل ندارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

آن‌طور که از گزارش‌های کاربران پیداست، گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus سامسونگ بدون هیچ دلیل مشخصی ری‌استارت می‌شود. آن‌طور که کاربران ادعا می‌کنند، دستگاه آن‌ها چندبار در طول روز به صورت اتفاقی ری‌استارت می‌شود اما برخی مدعی شده‌اند که عدم استفاده از حافظه میکرو SD این مشکل را برطرف نموده است. با این‌حال، برخی دیگر نیز گزارش داده‌اند که حتی در صورت اکتفا نمودن به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus، مشکل ری‌استارت شدن ناگهانی گوشی‌هوشمند آن‌ها وجود دارد و برطرف نمی‌شود.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که این مشکل به دلیل یک ایراد نرم‌افزاری در قفل و صفحه‌نمایش همیشه فعال رخ داده است؛ هنگامی‌که قابلیت Power Save نیز فعال می‌شود، گوشی با مشکل مواجه شده و به صورت اتفاقی ری‌استارت می‌شود تا تاثیری بر روی تجربه کاربر نداشته باشد. عده‌ای نیز ادعا می‌کنند که مشکل ری‌استارت شدن ناگهانی حتی در حالت Safe mode نیز وجود دارد و به همین جهت، ممکن است مشکل جدی‌تر باشد یا سنسور اثرانگشت یا حسگر تشخیص عنبیه چشم در ری‌استارت شدن ناگهانی دستگاه آن‌ها تاثیرگذار بوده باشد.

با اینکه مشکل شاید بی‌اهمیت به‌نظر برسد و بسیاری ادعا نمایند که این مشکل تنها در اثر یک باگ نرم‌افزاری صورت گرفته، باید گفت که برخی از کاربران از پیشنهاد سامسونگ برای تعویض دستگاه آن‌ها با یک نمونه سالم خبر داده‌اند. به همین جهت، به‌نظر نمی‌رسد با یک اشکال نرم‌افزاری بسیار ساده مواجه باشیم که با عرضه یک آپدیت برطرف شود.

با این‎حال در صورتی‌که گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus سامسونگ را خریداری نموده‌اید و امکان باز پس‌فرستادن آن به نمایندگی وجود ندارد، با بخش پشتیبانی شرکت سامسونگ تماس حاصل نمایید و مشکل مذکور را به آن‌ها اطلاع دهید تا هرچه سریع‌تر، سامسونگ به این مشکل واکنش نشان دهد و در صورتی‌که ایراد مذکور ناشی از یک اختلال نرم‌افزار باشد، تیم توسعه‌دهنده بر روی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای رفع آن مشغول به کار شوند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این تنها مشکلی نیست که گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S8 و S8 Plus با آن مواجه است و ایراد قرمزی رنگ نمایشگر یکی از دیگر دلایلی است که کاربران را نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ دلسرد نموده. با این‌حال، سامسونگ ادعا می‌کند که مشکل قرمزی رنگ نمایشگر یک ایراد یا عیب در پروسه تولید گوشی‌های گلکسی S8 و S8 Plus نیست و تنها از عدم توازن در خروجی رنگ قرمز نمایشگر ناشی می‌شود. به همین جهت، آپدیت نرم‌افزاری توسط سامسونگ عرضه شده است که قرمزی رنگ نمایشگر ار متعادل‌تر می‌کند تا تجربه کاربران به دلیل قرمزی بیش از حد نمایشگر، تحت‌تاثیر قرار نگیرد.

سامسونگ در رابطه با مشکل قرمزی رنگ نمایشگر، هم‌چنین اطمینان داده است که مراحل تولید گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را با دقت تحت‌ نظارت قرار داده است و مشکل مذکور به دلیل اشتباهی در پروسه تولید صورت نگرفته که قرمزی رنگ بیش از اندازه صفحه‌نمایش را باعث شده باشد. این شرکت، هم‌چنین ادعا می‌کند که ماهیت نمایشگرهای AMOLED باعث چنین مشکلی می‌شود و اختلاف طبیعی در رنگ‌های تولید شده توسط صفحه‌نمایش، امری طبیعی است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *