حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در عکس جدید آنر ۹

حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در عکس جدید آنر ۹
  • 1396/2/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اینگونه که به نظر میرسد، حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون که ابتدا توسط شرکت اپل صورت گرفت، در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی در میان سازندگان گوشی‌های تلفن هوشمند است.

گویا آی تی – کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند با پیشرفت فناوری، روی به استفاده از ابزار جدید و بهتر در محصولات خود می‌آورند. یکی از این رخدادها که به تازگی به برنامه کمپانی‌ها وارد شده، حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و جایگزین کردن آن با USB نوع C است.
از پیشگامان این رویداد اپل و اچ تی سی بودند و به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها قصد پیروی از آنها را دارند. به نظر می‌رسد آنر، کمپانی چینی که مسئولیت ساخت گوشی‌های لوکس هواوی را برعهده دارد نیز قصد معرفی محصولی پرچم‌دار بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری را دارد.
نخستین تصویری که از مدل آنر ۹ به بیرون منتشر کرد، شباهت زیاد آن با مدل قبلی را نشان می‌داد اما از بخش پایینی دستگاه اطلاعاتی ارائه نمی‌کرد.
به هر روی تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که جزئیات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تصاویر آنر ۹ را از زوایای بیشتری از جمله بالا و پایین دستگاه نمایش می‌دهند.
احتمالا آنر تصمیم به حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری گرفته و در پایین پرچم‌دار بعدی آنر، تنها اسپیکرها و USB نوع C را می‌بینیم.
بر اساس تصاویر منتشر شده مشخص است که طراحی کلی آنر ۹ و نیز چینش دوربین دوگانه ، به مدل قبلی شباهت زیادی خواهد داشت. جابه‌جایی اسکنر اثرانگشت از پشت دستگاه به کلید هوم بزرگ‌ترین تغییر در پنل جلویی است.
تغییر دیگری در آنر ۹ نسبت به مدل قبلی به جز این، به چشم نمی‌خورد. البته باید اشاره کنیم با وجود شباهت این تصاویر به طرح‌های قبلی، از آن جا که تصاویر رسمی نیستند، نمی‌توان به آنها اتکا کرد و باید منتظر خبرهای بیشتری از آنر ۹ باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *