چگونه در پست های اینستاگرام لینک فعال قرار دهیم؟

چگونه در پست های اینستاگرام لینک فعال قرار دهیم؟
  • 1396/2/19
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران اینستاگرام باشید حتما می دانید تنها در یک بخش از این شبکه در پروفایل خود می توانید از لینک فعال استفاده کنید که آن هم مربوط به بخش بیوگرافی است! به هر حال همین بخش هم محدودیت های خاصی دارد اما با ترفندهایی می توان یک لینک فعال را در این بخش قرار داد اما این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که از پیج اینستاگرام برای سایت یا کانال تلگرامی شان استفاده می کنند. البته یک سری از افراد هستند که پیج تجاری دارند و بابت آن به اینستاگرام پول پرداخت می کنند. این افراد از امکانات بسیاری برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به ایجاد لینک های فعال در میان کپشن پست ها، اشاره کرد.

البته این موضوع چنان هم غیر قابل حل نیست بلکه بسیاری از ابزارها وجود دارند که می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند، تا لینک فعال در کپشن های خود قرار دهید. منظور از کپشن در واقع نوشته ای است که برای هر تصویر ایجاد می کنید. لینک فعال لینکی است که به محض کلیک کردن روی آن، یا لمس آن، مرورگر آن را شناسایی کرده و شما را به مقصد لینک هدایت می کند. به طور عادی شما نمی توانید لینک فعال برای کپشن ها قرار دهید اما ترفند های امروز گویا آی تی را دنبال کنید که واقعا مفید هستند:

ایجاد لینک فعال اینستاگرام

روش اول: از LinkMyPhotos استفاده کنید

LinkMyPhotos در واقع ابزاری انلاین است که به شما کمک می کند به طور رایگان و محدود و البته به صورت پولی و نامحدود و تا سقف چند اکانت از لینک استفاده کنید. در واقع وقتی که از نسخه معمولی LinkMyPhotos استفاده کنید می توانید برای سه تصویر خود لینک ایجاد کرده و با لینک آن ها را به هم مرتبط کنید. اما نسخه نقره ای این ابزار، حدود ۵ دلار قیمت دارد که به شما کمک می کند بدون محدودیت لینک های فعال ایجاد کنید. اما نسخه طلایی ان که حدود ۱۰ دلار قیمت دارد به شما اجازه می دهد تا ۵ اکانت را از طریق LinkMyPhotos مدیریت کنید و برای تمام پست های آن لینک فعال ایجاد کنید! بنظر می رسد قیمت مقرون به صرفه ای باشد نظر شما چیست؟

برای ورود به LinkMyPhotos کلیک کنید.

ایجاد لینک فعال اینستاگرام

روش دوم: از Bitly استفاده کنید

وب سایت Bitly در واقع ابزاری است که کمک می کند بتوانید از طریق ان لینک هایی ایجاد کنید که اینستاگرام آن را برای قسمت بیو به رسمیت می شناسد. در واقع با استفاده از این امکان شما می توانید برای بیو و قسمت url که به طور رسمی اینستاگرام در اختیارتان قرار داده لینک هایی ایجاد کنید که قابل کلیک هستند. البته در این بخش تنها یک لینک بیشتر قرار نمی گیرد. اما مزیت استفاده از Bitly برای زمانی که می خواهید از آن در کپشن ها استفاده کنید این است که هر چند لینک های ایجاد شده با Bitly در کپشن فعال نیستند اما به دلیل سادگی و قابلیت به ذهن سپاری ان ها، بسیار ساده هستند، و موجب می شود که کاربر آن را به راحتی به ذهن بسپارد.

برای ورود به Bitly کلیک کنید

ایجاد لینک فعال اینستاگرام

روش سوم: از هاست وب سایت خود استفاده کنید

روش سومی نیز وجود دارد که مدیران سایت ها می توانند با مراجعه به هاست سایت ورودپرسی خود، گالری ایجاد کنند و لینک هایی به آن اختصاص دهند و با نظم و ترتیب دادن پست ها کاری کنند که کاربر با مراجعه به آن لینک بتواند پست های متفاوتی مثل صفحه اینستاگرام را مشاهده کند. البته روش اول می تواند جایگزین مناسب تر و ارزان تری برای این کار باشد. این روش دارای لینک فعال خواهد بود اما برای پیج هایی که بازدید کننده ها و فالوور های زیادی دارند چندان که باید مقرون به صرفه نیست و منابع شما را سریع به اتمام می رسانند.

دیدگاه خود را در رابطه با ترفند های یاد شده با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی مختلف نشر دهید. اگر در زمینه ایجاد لینک در بخش های مختلف این شبکه اجتماعی قدرتمند تجربه ارزشمندی دارید آن را حتما با ما و دیگر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *