چگونه برای اندروید یک Recycle bin ایجاد کنیم؟

چگونه برای اندروید یک Recycle bin ایجاد کنیم؟
  • 1396/2/19
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از مهم ترین اجزای سیستم های ویندوزی این است که شما هر چه را که پاک کنید می توانید آن را در بخشی به نام Recycle bin  در اختیار داشته باشید و با یک کلیک، آن را به مکان اولیه اش قبل از پاک شدن برگردانید. زمانی که چندین سال پیش اولیت گوشی هوشمند را خریداری کردم، با خودم به این فکر می کردم که این دستگاه هر چقدر هم که کامل باشد، وقتی که از Recycle bin  برخوردار نیست چیزی کم دارد! اما به یمن اپلیکیشن ها و ترفند هایی که بعدا روی کار آمد این مشکل حل شد و حالا شما می توانید یک Recycle bin  روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.

نرم افزار Dumpster

البته روال کار Recycle bin  برای اندروید که امروز می خواهیم بدان بپردازیم، بر این استوار است که فایل های پاک شده را برای تان ریستور می کند. با نصب و کار کردن با این اپلیکیشن بیشتر به ماهیت آن پی خواهید برد و توصیه می کنیم که همین حالا این اپلیکیشن را دانلود کنید.

نرم افزار Dumpster در واقع ابزاری است که سطل زباله را برای اندروید شما شبیه سازی می کند. بنابراین در اولین فرصت این اپلیکیشن را دانلود کنید و روی گوشی تان نصب کنید. به منظور نصب این اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دانلود نرم افزار Dumpster اینجا را کلیک کنید

نرم افزار Dumpster

بعد از این که برنامه را دانلود کردید، می توانید آن را نصب کنید و به محض باز کردن آن بعد از نصب با صفحه ای مواجه می شوید که شبیه زیر است:

نرم افزار Dumpster

در این صفحه شما با گزینه show me how می توانید بیاموزید و ببینید که این اپلیکیشن چطور کار می کند! تست کردن آن خالی از لطف نیست. بعد از این شما آماده این خواهید شد که فایل های پاک شده تان را در دسترس داشته باشید. در واقع نرم افزار Dumpster  تمام فایل هایی که پاک شده اند را بک آپ گیری کرده است!

برای اینکه کارایی این اپ را تست کنید، یک فایل را حذف کنید و بعد از اطمینان از حذف شدن به فایل منجر خود بروید و از ان جا به پوشه  نرم افزار Dumpster  مراجعه کنید.

نرم افزار Dumpster

وقتی که از طریق منجر توانستید فولدر نرم افزار Dumpster  را پیدا کنید می توانید به راحتی فایل هایی که پاک کرده اید را مشاهده کنید. مثلا به این اسکرین شات که در زیر آورده ایم نگاه کنید:

نرم افزار Dumpster

همان فایلی که از طریق گالری حذف کرده ایم برای شما قابل مشاهده است و شما همین حالا می توانید از امکانات این اپلیکیشن استفاده کنید و فایل مورد نظر را بازگردانی کنید.

این نرم افزار که به نرم افزار Dumpster  معروف است، در واقع ابزاری واقعا کاربردی است که هر گوشی اندرویدی بدان نیاز دارد چرا که ممکن است روزی شما فایلی را پاک کنید و بدان نیاز داشته باشید پس به کمک نرم افزار Dumpster  می توانید آن را باز گردانید. نکته جالب هم این است که این اپلیکیشن درست از زمانی شروع به بک آپ گیری می کند که شما آن را نصب می کنید و فایلی را حذف می کنید.

نوع داده هایی که در این اپلیکیشن ذخیره می شوند، فرق ندارند بلکه شما هر نوع فایلی را که حذف کنید از طریق این اپلیکیشن می توانید آن را دوباره جستجو و بازیابی کنید.

به نظر شما آیا همین حالا به این اپلیکیشن احتیاج دارید و آن را نصب می کنید یا خیر؟ آیا تا کنون با ابزاری مشابه نرم افزار Dumpster  همراهی کرده اید؟ تجربیات خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *