آموزش راه اندازی دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور

آموزش راه اندازی دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور
  • 1396/2/19
  • زهرا معبودی
  • 0

Galaxy S8 مدل جدید گلکسی های سامسونگ است که این بار با قدرت تمام معرفی شده تا بتواند گوی سبقت را از رقبایش بدزدد. تا زمانی که اپل رقیب قدرتمند این برند، فرزند جدیدش را معرفی کند، حدود ۴ ماه باقی مانده است و سامسونگ فرصت دارد تا در این مدت میانداری کند. اما با توجه به اینکه اپل دکمه فیزیکی home خود را حذف کرده بود، انتظار می رفت سامسونگ هم این کار را انجام دهد. البته حذف کردن این دکمه به خودی خود ساده نیست چرا که باید عملیات سخت افزاری این دکمه را به صورت نرم افزاری ارتقا داد.

نمودی از استفاده از این امکان و حذف آن این است که کاربران ناچارند خیلی از کارهایی را که با این دکمه انجام می دادند را به دکمه پاور، رجوع دهند. یکی از این مسائل موضوع باز کردن دوربین است که در این آموزش گویا آی تی سعی دارد آن را حل کند. پس با ما همراه باشید.

how-run-camera-galax-s8-power

تا پیش از رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ هنوز با گلکسی اس ۷ درگیر بودیم و از دکمه فیزیکی آن به منظور بسیاری از کارها استفاده می کردیم اما به محض رویت اس ۸ متوجه شدیم که خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست پس باید جایگزین هایش را بیشتر دنبال می کردیم.

یکی از کاربرد هایی که باید از این دکمه به دکمه های دیگر منتقل می شد، راه اندازی دوربین بوده است. سامسونگ به شما این امکان را داده تا به کمک منوی تنظیمات، راه اندازی دوربین را از دکمه فیزیکی هوم حذف شده به دکمه پاور منتقل کنید.

روش این کار به صورت زیر است:

گوشی گلکسی اس ۸ خود را راه اندازی کنید و به بخش تنظیمات بروید. از این محل به دنبال گزینه Advanced Features باشید. د واقع در این بخش ویژگی های برجسته و پیشرفته را دنبال خواهیم کرد. در بخش  Advanced Features گزینه های فراوانی وجود دارد که اگر ان را کلیک کنید مشاهده خواهید نمود اما ما در این محل فقط با یک گزینه کار داریم و آن هم Quick launch Camera است.

Quick launch Camera

در زیر دکمه Quick launch Camera نوشته شده است که دوربین را به سرعت با فشردن دکمه پاور فعال کنید و باز کنید. البته دقت کنید که باید این کار را دوبار انجام دهید. یعنی هر وقت می خواهید از دکمه پاور برای راه اندازی دوربین استفاده کنید باید دوبار این دکمه را فشار دهید. بدین ترتیب می توانید سریع ترین راه استفاده از دوربین را به دکمه پاور محول کنید و از کارکردن با اس ۸ خود لذت ببرید. این گزینه در گوشی اس ۸ پلاس نیز وجود دارد بنابراین شما خواه صاحب یک گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس هستید، می توانید عملیات دوربین را به پاور منتفل کنید.

البته بیاد داریم که دارندگان اس ۷ هم با دوبار فشردن دکمه فیزیکی هوم، دوربین را راه اندازی می کردند. در خبرنامه گویا آی تی عضو شوید تا آخرین اموزش های مربوط به این گوشی جدید را به مرور با شما به اشتراک بگذاریم.

در این باره دیدگاه ها و نظریات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید. به نظر شما تغییرات گسترده این گوشی نسبت به نسخه ۲۰۱۶ اش چه بوده است؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *