اعلام تاریخ رونمایی و عرضه آیفون ۷s و آیفون ۸

اعلام تاریخ رونمایی و عرضه آیفون  ۷s و آیفون ۸
  • 1396/2/22
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شایعات زیادی مبنی بر تاخیر در تولید آیفون های جدید منتشر شده بود اما، حالا اخبار تازه ای از «Economic Daily News» منتشر شده است که نشان می دهد زمان معرفی آیفون۷ s و آیفون ۸ نزدیک است. آن ها در سپتامبر معرفی شده و در اکتبر به بازار عرضه خواهند شد.

با استناد به اخبار فاش شده از EDN یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی تولید برد مدارهای مورد استفاده در سه آیفون پرچم دار سال جاری تقریبا رفع شده است و به همین خاطر ساخت قطعات طبق روال برنامه پیش رفته و موفقیت آمیز بوده است.
با این اوصاف به نظر می رسد تولید سخت افزار ها و قطعات داخلی آیفون های جدید از ماه ژوئن آغاز شده و واضح است که ساخت چیپست ها A11 به دست Tsmc رقم خورده است. همچنین در این گزارش عنوان شده است که فاکسکان و پگاترون که شرکت های طرف قرار داد آیفون برای تولید و مونتاژ هستند هم روند استخدام کارگران تازه برای مونتاژ آیفون ۸ را سرعت بخشیده اند.
لازم به ذکر است که طبق پیش بینی ها و اخبار درز کرده، شرکت اپل در سال جاری سه آیفون جدید را معرفی خواهد کرد که دو دستگاه آن مربوط به نسخه های بروز رسانی شده آیفون ۷ است که احتمالاً با نام آیفون ۷s شناخته می شوند.
اما آیفون سوم که نسل تازه ای را رقم خواهد زد با نام آیفون ۸ یا آیفون ادیشن شناخته شده است، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و دارلی نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد با اندازه ای در حدودآیفون ۴.۷ اینچی است که این ویژیگی باعث می شود نمایشگر دارای حاشیه های بسیار کمی باشد . از دیگر ویژگی های منتسب به آیفون ۸ می توان به دوربین دوگانه با چینش عمودی، دوربین ثانویه با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، شارژ بیسیم و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک بهبود یافته، اشاره کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *