آموزش آپلود تصویر در اینستاگرام از طریق مک بوک

آموزش آپلود تصویر در اینستاگرام از طریق مک بوک
  • 1396/2/28
  • زهرا معبودی
  • 0

جمعیت گسترده ای از کاربران اینستاگرام را فروشندگان تشکیل داده اند. این افراد می دانند که تصاویر ویرایش شده و هنری با افکت های مختلف چقدر می تواند روی فروش محصولات از طریق اینستاگرام تاثیر داشته باشد. با این حال ویرایش و اپلود عکس از طریق گوشی خیلی سخت است. به همین خاطر امکاناتی فراهم شده تا کاربران بتوانند با استفاده از ابزار آلات ثانویه، از طریق پی سی و سیستم های رومیزی و لپ تاپ، عکس آپلود کنند و اینستاگرام خود را بروز رسانی کنند. این ابزارها برای کاربران ویندوزی شمار زیادی دارند اما امروز گویا آی تی به شما یاد می دهد که چگونه با مک بوک خود، روی اینستاگرام عکس اپلو کنید.

برای این کار کافی است ابتدا نرم افزار uploader for instagram را از اپل استور دانلود کنید و روی سیستم خود آن را اجرا کنید.

در واقع این نرم افزار یک ابزار کمکی برای افرادی است که می خواهند اینستاگرام خود را از طریق دستکتاپ مدیریت کنند. بدین صورت باید وارد اپلیکیشن شوند، و نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را روی این نرم افزار اجرا کنند. بعد از اینکه این برنامه تایید هویت را انجام داد، صفحه خانگی اینستاگرام که به HOME شهرت دارد نمایش داده خواهد شد. درست مثل زمانی که با گوشی در حال مدیریت اینستاگرام هستید، می توانید پست سایر افراد را ببینید و برای آن ها از طریق سیستم رو میزی خود، نظر بنویسید و لایک کنید و کار های دیگری انجام دهید .

اپلود عکس از مک بوک برای اینستاگرام

زمانی که وارد این اپلیکیشن شدید، یک شکلک آدمک مانند وجود دارد که به شما اجازه می دهد با کلیک بر آن وارد صفحه شخصی تان بشوید. اگر زیر این آیکون را مورد توجه قرار دهید، یک فلش رو به بالا مشاهده می کنید. در واقع این فلش همان میانبری است که از طریق ان می توانید عکس و پست های خود را روی صفحه تان آپلود نمایید.

وقتی که روی این گزینه کلیک می کنید گزینه ای نمایش داده می شود تحت عنوان choose photos/video و بدین ترتیب می توانید فیلم یا عکس خود را آپلود کنید. در ادامه لازم است برای تصویر و یا فیلمی که آپلود می کنید یک کپشن بنویسید. کپشن همان توضیحی است که در رابطه با محتوای بارگذاری شده تان می نویسید. اینجا یک مستطیل وجود دارد که از طریق ان می توانید این کار را انجام دهید.

در نهایت وقتی پست را بارگذاری کردید و مطمئن شدید که موقع انتشار آن است و تمام جزییاتی که برایش می نوشتید را به درستی نوشتید، می توانید از آیکون موشک مانند در کنار آن استفاده کنید و پست خود را روی اینستاگرام انتشار دهید.

با این کار، می توانید از طریق یک اپلیکیشن ساده، بر روی مک بوک خود، به طور کامل اینستاگرام خود را مدیریت کنید و از بودن با این شبکه تصویری و مدیریت ساده و راحت آن لذت ببرید.

برای مدیریت اینستاگرام از طریق این قبیل اپلیکیشن ها و ابزارها، از طریق دسکتاپ و نظیر آن ( هر ابزار غیر موبایلی ) چه شیوه ای را تجربه کرده اید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *