نیکولا تسلا راز تکنولوژی ضد جاذبه را کشف کرده بود

نیکولا تسلا راز تکنولوژی ضد جاذبه را کشف کرده بود
  • 1396/2/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نیکلا تسلا بدون شک یکی از نوابغ قرن بوده است، او در سال های آخر عمر خود بر روی یک سیستم انقلابی به نام تکنولوژی ضد جاذبه (Anti-Gravity)کار می کرده است.

گویا آی تی – نیکلا تسلا همیشه مردی فراتر از زمان خود بود و همه این را می دانیم. تسلا برای اولین بار در جهان راجع به موضوع دسترسی مردمان زمین به انرژی آزاد پیش بینی هایی کرده بود. بخش عظیمی از تکنولوژی های در اختیار ما، از دستاوردهای نیکلا تسلاست که فراتر از الکتریسیته و انرژی است.
اگر هوش، ذکاوت و کنجکاوی نیکلا تسلا نبود، شاید ما امروزه هیچ اطلاعی از تکنولوژی هایی چون سیستم‌های رادیو، تلویزیون، جریان الکتریکی AC، کویل تسلا، لامپ‌های فلورسنت، چراغ‌های نئون، دستگاه‌هایی با کنترل رادیویی، رباتیک، اشعه ایکس، رادار، ماکروویو و … نداشتیم. مطالعه، بررسی و تحقیق راجع به موضوع ضد جاذبه، جاذبه منفی یا آنتی گرانش در آن دوره، ایده ای دست نیافتنی بود. اما نیکلا تسلا همواره در پی رسیدن به دستاوردهای فراتر از زمان خود بود.

از افرادی که به مطالعه و بررسی جزئیات زندگی نیکلا تسلا پرداخته ولیام آر لین است که در کتابی با عنوان (فیزیک اسرار آمیز اتر) به معرفی زندگی اسرار آمیز نیکلا تسلا پرداخته و از کشف یادداشت هایی در محل زندگی نیکلا تسلا پرده برداشته است . این یادداشت ها نشان می دهد که نیکلا تسلا به مطالعه راجع به ضد گرانش یا ضد جاذبه مشغول بوده است.
در این کتاب قید شده است که نیکلا تسلا در سال های آخر عمر خود بر روی یک سیستم با نیروی محرکه انقلابی کار کرده است. از مهترین دستاوردهای این مطالعات، می‌توان به اختراع تکنولوژی ضد جاذبه و کنترل بسیاری از رویدادهای جهان اشاره کرد. نویسنده بیشتر اظهارات خود را از آخرین سخنرانی نیکلا تسلا در ابن کتاب ثبت کرده و در قالب کتاب گردآوری کرده است. در این سخنرانی، نیکلا تسلا به دستاوردی اشاره می کند که می تواند دنیا بشریت را به طور کامل تغییر دهد.
قابل توجه است که بدانید، آخرین ثبت اختراع نیکلا تسلا در سال ۱۹۲۸ یک ماشین پرنده است که همچون هلیکوپتر و هواپیما های امروزی پرواز می کند ولی با یک نیروی محرکه انقلابی حرکت می کند که تمامی دانسته‌های ما از سیستم‌های پرواز را تغییر می‌داد.

سخنرانی آخر نیکلا تسلا که به شرح این نیرو محرکه در آن پرداخته بود در میان مدیران موسسه رفاه مهاجرین بوده و به تشریح موضوع (نظریه ی داینامیکی نیروی گرانشی) پرداخته و گفت؛
این یکی از دو اکتشاف بزرگی است که برای آیندگان کارآمد خواهد بود و من از سال ۱۸۹۳ تا ۱۸۹۴ مشعول بررسی جزئیات آن بوده ام.

نظریه‌ی داینامیکی نیروی گرانش، یک میدان از نیرو را فرض می کند که حرکت تمامی اجسام در فضا را تشریح می‌کند. چنین فرضیه‌ای، مفهوم انحنای فضای آلبرت انیشتین را به طور کامل زیر سوال می‌برد. اتر (Ether) دارای یک عملکرد غیرقابل انکار، در پدیده‌هایی همچون گرانش جهانی، اینرسی، حرکت، حرکت اجرام آسمانی و همچنین تمامی مواد اتمی و مولکولی به شمار می‌رود.
نیکلا تسلا در مقاله ای تحت عنوان بزرگترین دستاورد بشریت افزود ، نظریه داینامیکی نیروی گرانش با پر شدن فضا توسط (اتر درخشان) معنا پیدا می کند. اتر همانتد یک نیروی کاملا هوشمند و خلاق در طبیعت عمل می کند که در درون مارپیچ‌هایی میکرونی با سرعتی نزدیک به نور افتاده و به ماده‌ای قابل سنجش تبدیل می‌گردد. زمانی که این نیرو از حرکت باز می‌ایستد، ماده مجددا به حالت اتر بازمی‌گردد. (گونه‌ای از تجزیه اتمی)

از کاربرداهای این نظریه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تشکیل سریع ماده از اتر
• ساخت هر چیزی با پیش‌نیازهای ماده و انرژی
• تغییر دادن سایز کره زمین
• کنترل فصل‌های کره زمین (وضعیت آب ‌وهوا)
• امکان مسیریابی مسیرهای کره زمین درست همانند استفاده از یک سفینه فضایی
• برخورد دادن اجرام آسمانی به همدیگر برای تولید ستاره‌های جدید و یا تولید گرما و روشنایی
• توسعه زندگی موجودات در اشکال مختلف

نیکلا تسلا اثر اینرسی یا اثرات گرانشی را این گونه توضیح می دهد که اتر توسط نیرو های متغیر الکترواستاتیکی از کار می افتد. این مسئله به خصوص در فضا های اطراف زمین نمود پیدا می کند و تسلا در این باره این گونه توضیح می دهد:
زمین مانند یک گوی فلزی باردار است که در فضا در حال حرکت است.که باعث ایجاد سریع و بزرگ و عظیم نیروهای الکترواستاتیکی می شود که اندازه آن به میزان مجذور فاصله از زمین کاهش می یابد. از آن جایی که جهت این نیروها از زمین شروع می شود و در فضا پراکنده می شود آن را نیروی گرانشی زمین نام گذاری کرده اند.

او در ادامه توضیحات خود رال کامل می کند و می گوید:
من تمام جوانب مختلف این موضوع را مورد تحقیق و مطالعه قرار دادم و امیدوارم بتوانم به زودی بتوانم آن را با دنیا هدیه کنم. این مطالعه قادر به توضیح عوامل مربوط به به شکل‌گیری نیروی گرانش و نحوه‌ی حرکت اجرام آسمانی را توضیح دهد، به این ترتیب به زودی قادر خواهیم بود توضیح قابل توجهی در این زمینه ها ارائه دهیم و مفهوم اشتباه انحنای فضا را به طور کل کنار بگذاریم. من معتقدم تنها وجود زنجیره ای از نیروهای مرتبط با هم است که موجب به نتیجه رسیدن حرکات اجرام در آسمان می شود و همین امر نشان می دهد که باید فرضیه ی انحنای فضا کنار گذاشته شود. تلاش برای توصیف عملکرد جهان پیرامون بدون در نطر گرفتن این نیروها انری غیر ممکن و بیهوده است.
امروزه همه بر این باورند که نیکلا تسلا در تلاش بود تا با ساخت یک منبع انرژی نامحدود از محیط زیست (انرژی آزاد)، یک اختراع ضد جاذبه داشته باشد. تبدیل انواع انرژی به یک نیروی بسیار قوی تحت عنوان رانشگر الکتریکی (Electropulsion)))، برای کنترل نیروی گرانش بسیار ضعیف، نقش مهمی را در این نظریه بازی کرده است ومی تواند تحولی عظیم را در پیشرفت علم ایجاد کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *