بهشارژ سایتی برای خرید شارژ ایرانسل- همراه اول و رایتل

بهشارژ سایتی برای خرید شارژ ایرانسل- همراه اول و رایتل
  • 1396/2/31
  • گویا آی تی
  • 0

فروشگاه بهشارژ

بعد از ارائه اولین سیم کارتهای اعتباری توسط اپراتورهای مختلف، روشهای مختلفی برای خرید شارژ این سیم کارتها ارائه شد. ابتدا خرید کارت شارژ فیزیکی از مغازه‌ها و بعد از مدتی خرید شارژ اینترنتی. خرید کارت شارژ و تراشیدن لاک روی آن سختی های خودش را داشت البته هنوز هم از این روش برای تهیه شارژ استفاده می شود. اما شارژ اینترنتی مزیت‌های خاص خودش را دارد. بطوری که هر جا دسترسی به اینترنت وجود دارد چه با کامپیوتر و چه با موبایل، براحتی امکان تهیه شارژ برای کاربران فراهم می‌شود.

البته شارژ اینترنتی هم به مرور متنوع تر شد و امکانات جانبی دیگری به آن اضافه گشت. خرید شارژ مستقیم از جمله این روشها بود. با این روش، مشترکین دیگر نیازی به وارد کردن دستی رمز شارژ ندارند و از سختی های وارد کردن رمز رها می‌شوند. با خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط اعتباری کاربران بدون وارد کردن رمز شارژ بصورت اتوشارژ، شارژ می‌شود. با شارژ مستقیم همراه اول و شارژ مستقیم رایتل نیز به همین صورت است. روشی بسیار کاربردی و جالب که به مشترکان آزادی عمل بیشتری برای شارژ سیم کارت اعتباریشان می‌دهد.

فروشگاه بهشارژ سعی کرده همراه با تکنولوژی قدم بردارد و همیشه سعی داشته روشهای جدید برای تهیه شارژ را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر امکان خرید کارت شارژ و شارژ مستقیم ایرانسل، شارژ مستقیم همراه اول و رایتل قابلیتهای دیگری که بهشارژ در حال عرضه آن است امکان خرید شارژ شورانگیز رایتل، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، وایمکس ایرانسل، قبض (شارژ) دائمی ایرانسل و بسته اینترنت ایرانسل –  پرداخت قبض و شارژ سیم کارت های خارجی است.

شارژ شورانگیز رایتل

مشترکین سیم‌کارت‌ دیتا و اعتباری رایتل با استفاده از خرید شارژ شورانگیز و با توجه به نحوه خرید می‌توانند تا ۳۵ درصد شارژ اضافه دریافت کنند.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

با این نوع شارژ تا ۳۰ درصد اعتبار هدیه، مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند دریافت کنند. مشترکین حداکثر ۲۰روز فرصت دارند از اعتبار هدیه خود برای برقراری تماس‌ یا ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت استفاده کنند.

شارژ وایمکس ایرانسل

وایمکس یک فناوری بی‌سیم بوده و مودم‌های آن آنتن‌ دهی تا فواصل بسیار دور را میسر میسازند. با شارژ وایمکس مودم‌های آنرا شارژ کرده و به اینترنت پرسرعت وصل شوید.

 

بسته اینترنت ایرانسل

بسته های متنوعی توسط ایرانسل ارائه شده و کاربران می توانند با توجه به قیمت هر بسته و نسبت به مصرف خودشان یکی از بسته های روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را از بهشارژ خریداری کنند.

خرید شارژ همراه اول- ایرانسل و شارژ مستقیم با کد USSD:

غیر از روش اینترنتی خرید شارژ، فروشگاه بهشارژ روش جدیدی را برای راحتی کاربران در اختیار آنها قرار داده است.

با کد #۱۲۰۰*۷۸۹ دیگر نیازی به اینترنت ندارید و همیشه و در همه جا می توانید انواع شارژ بصورت پین – شارژ مستقیم و بسته اینترنت ایرانسل را براحتی تهیه فرمایید. فقط توجه داشته باشید برای خرید شارژ همراه اول – شارژ رایتل و خرید شارژ ایرانسل و تالیا و همچنین شارژ مستقیم ایرانسل- شارژ مستقیم همراه اول و رایتل از طریق شماره گیری کد #۱۲۰۰*۷۸۹* ، فعلا باید از طریق سیمکارت های ایرانسل و یا رایتل این کد را شماره گیری کنید.
و اما روش جدید دیگری که خرید شارژ را راحت کرده خرید انواع شارژ ایرانسل- همراه اول – رایتل و خرید شارژ مستقیم از طریق ربات تلگرام است. با این ربات، خرید شارژ برای کاربران تلگرام بسیار راحت شده و بدون خارج شدن از محیط تلگرام می توانند شارژ مورد نیازشان را تهیه کنند.

@BehCharge_bot

www.BehCharge.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *