Moto Z2 Play موتورولا تأییدیه دریافت کرد؛ کاهش ۲۰ درصدی ظرفیت باتری!

Moto Z2 Play موتورولا تأییدیه دریافت کرد؛ کاهش ۲۰ درصدی ظرفیت باتری!
  • 1396/2/31
  • مقدم
  • 0

شرکت موتورولا در حال توسعه نسل جدید سری Moto Z است و تصمیم دارد تا گوشی‌های ماژولار جدید خود را هرچه سریع‌تر وارد بازار نماید. به‌تازگی، موتورولا Moto Z2 Play از TENNA تاییدیه دریافت کرده است و آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، این گوشی با یک باتری با ۲۰ درصد ظرفیت کم‎تر در مقایسه با نسل قبل عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

تاییدیه TENNA برای موتو زد ۲ پلی نشان می‎دهد که عرضه آن، بسیار نزدیک است. آن‌طور که برای مشخصات این گوشی اشاره شده است، Moto Z2 Play از یک باتری با ظرفیت کم‌تر در مقایسه با نسل قبل استفاده خواهد کرد و شاید علت این موضوع، تمایل شرکت سازنده به کاهش نسبی ضخامت دستگاه باشد.

برهمین اساس، Moto Z2 Play با یک باتری ۲۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت وارد بازار خواهد شد و در مقایسه با باتری به‌کار گرفته شده در نسل قبل یعنی Moto Z Play، ظرفیت باتری نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته است؛ نسل قبل با یک باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت وارد بازار شد. یکی از نقاط قوت گوشی موتو زد پلی، ظرفیت بالای باتری آن بود و در صورت عرضه Moto Z2 Play با یک باتری با ظرفیت کم‌تر، ممکن است تمایل کاربران به خرید گوشی میان‌رده و ماژولار موتورولا کاهش یابد.

Moto Z2 Play

از نظر ابعاد نمایشگر، Moto Z2 Play به یک صفحه‎نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. شرکت موتورولا هم‌چنان ترجیح می‌دهد به دلیل مصرف بهینه انرژی در پنل‌های نمایشگر AMOLED، از پنل‌های OLED در محصولات جدید خود از سری Moto Z استفاده نماید.

در Moto Z2 Play خبری از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ یا اسنپدراگون ۶۳۰ نیست؛ شرکت موتورولا، گوشی میان‌رده جدید خود را با تراشه قدیمی و میان‎رده اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام همراه ساخته است. در مقایسه با چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام که در موتو زد پلی به کار گرفته شده است، این گوشی از تراشه‌ای با سرعت کلاک بالاتر ۲٫۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

Moto Z2 Play

حافظه رم در موتو زد ۲ پلی در مقایسه با نسل قبل، بیشتر است؛ این گوشی به جای سه گیگابایت رم، به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و حافظه‌داخلی، ۶۴ گیگابایت فضا را برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین سلفی مانند موتو زد پلی، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و از یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی در Moto Z2 Play استفاده شده است. برای مقایسه، باید اشاره کرد که Moto Z Play با یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی روانه بازار شده بود. البته کاهش رزولوشن دوربین، لزوماً به معنای عملکرد ضعیف‌تر آن نخواهد بود و پیش‌بینی می‎شود که Moto Z2 Play با قابلیت‌های بیشتری در زمینه عکاسی در مقایسه با نسل قبل وارد بازار شود.

Moto Z2 Play

شرکت موتورولا برای موتو Z2 Play، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ را در نظر گرفته است و سنسور تشخیص اثرانگشت با طراحی بیضی‌شکل در حاشیه پایین نمایشگر قرار دارد. مانند نسل قبل، پشتیبانی از ماژول‌های Moto Mods از دیگر مواردی است که برای گوشی‌های جدید موتورولا انتظار داریم و پیش‌بینی‌ می‎شود که این مدل در رنگ‌های مختلفی از جمله خاکستری وارد بازار شود.

به همراه موتو زد ۲ پلی، شرکت موتورولا از Moto Z2 Force و Moto Z2 رونمایی خواهد کرد. این دو مدل، به عنوان گوشی‎های پرچم‎دار موتورولا (بخوانید لنوو) به بازار عرضه خواهد شد و چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD به آن‌ها قدرت می‌دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *