گوشی ارزان‌قیمت Honor 6A هوآوی با نمایشگر ۵ اینچی معرفی شد

گوشی ارزان‌قیمت Honor 6A هوآوی با نمایشگر ۵ اینچی معرفی شد
  • 1396/3/3
  • مقدم
  • 0

ساب‌برند “آنر” هوآوی به‎تازگی از یک گوشی جدید از سری Honor 6 رونمایی کرده است. این گوشی با نام Honor 6A به پلت‌فرم اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام مجهز شده است و از نمایشگر ۵ اینچی استفاده می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

Honor 6A

همان‌طور که گفته شد، Honor 6A به نمایشگر ۵ اینچی مجهز شده است و به دلیل قیمت بسیار پایین آن، خبری از نمایشگر Full HD در گوشی جدید هوآوی نیست. به عبارت بهتر، شرکت هوآوی یک نمایشگر HD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را برای گوشی ارزان‌قیمت Honor 6A برگزیده است؛ با توجه به ابعاد نمایشگر، بعید می‌دانیم که بتوانید پیکسل‌ها نمایشگر را به راحتی تشخیص دهید! هرچند در صورت مقایسه نمایشگر گوشی با یک گوشی مجهز به صفحه‎نمایش Full HD، کم‎تر بودن چگالی پیکسلی صفحع‎نمایش به راحتی تشخیص داده خواهد شد.

Honor 6A به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام مجهز شده است؛ این چیپ‌ست از هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند و واحد پردازشی Adreno 505 نیز پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد. مانند سایر محصولات سری Honor 6، گوشی ارزان‌قیمت جدید هوآوی از دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و البته مدل رده‌بالای آن با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه رسمی عرضه این محصول، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.
Honor 6A

علاوه‌براین، گوشی جدید Honor هوآوی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱ و رابط‌کاربری EMUI 5.1 همراه شده است و از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد. البته، درگاه سیم‌کارت هیبریدی است و به عبارت بهتر، باید از ترکیب دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده نمایید.

گوشی Honor 6A به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED، PDAF و قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز شده است. در حاشیه بالای نمایشگر نیز، یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد که می‌توان از آن برای ثبت فیلم نیز استفاده کرد؛ هرچند، رزولوشن فیلم‌برداری به HD محدود شده است.
Honor 6A

گوشی Honor 6A علی‌رغم قیمت بسیار پایین به سنسور تشخیص اثرانگشت مجهز شده است و این حسگر مانند گوشی‌های میان‌رده دیگر هوآوی در زیر دوربین اصلی قرار دارد. انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده توسط یک باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود؛ البته خبری از قابلیت شارژ سریع یا ویژگی‌های دیگر نیست. Honor 6A از بلوتوث ۴٫۱ پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که برای گوشی میان‌رده جدید هوآوی درنظر گرفته شده؛ علاوه‌براین، این گوشی از VoLTE مبتنی بر ۴G نیز پشتیبانی می‎کند.

گوشی Honor 6A در رنگ‌های مختلفی از جمله طلایی، آبی، نقره‌ای و صورتی در دسترس خواهد بود. از نظر قیمت، این گوشی با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه تنها ۱۱۶ دلار قیمت دارد و با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه، قیمت آن به ۱۴۵ دلار افزایش پیدا می‌کند. پیش‌سفارش برای گوشی جدید هوآوی از امروز آغاز خواهد شد؛ هرچند، عرضه این محصول به طور دقیق از ۱ ژوئن شروع می‎شود.

گوشی Honor 6A با گوشی میان‌رده Honor 6X هم‌خانواده است؛ به همین جهت، اگر به دنبا یک گوشی قدرت‌مندتر هستید و البته افزایش قیمت آن چندان تاثیری بر روی انتخاب شما نخواهد گذاشت، خرید آن‌را به شما توصیه می‌کنیم. Honor 6X به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‎گیرد. ماژول دوربین دوگانه، نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‎دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و حسگر اثرانگشت سریع از جمله دیگر قابلیت‎هایی است که این گوشی میان‎‌رده در اختیار شما قرار خواهد داد. البته Honor 6A تنها محصول جدید ساب‌برند آنر نیست و انتظار داریم که Honor 9 به عنوان گوشی پرچم‎دار Honor با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند، حاشیه‎های کم‌ و طراحی جذاب به‎زودی به بازار عرضه شود.

منبع: Softpedia

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *