چگونه شماره موبایل تلگرام خود را تغییر دهیم؟

چگونه شماره موبایل تلگرام خود را تغییر دهیم؟
  • 1396/3/6
  • زهرا معبودی
  • 0

زمانی که برای اولین بار می خواهید از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید، این سیستم به منظور تایید هویت شما، از شما یک شماره موبایل طلب می کند. این پروسه تقریبا تا ابتدای امر شبیه به واتس اپ است اما شاید در ادامه روزهای کاربری تان لازم بشود که شماره موبایل خود را تعویض کنید یا اینکه شماره قبلی را خاموش کنید یا هر چیزی که به این موضوع ربط پیدا می کند. اگر در چنین شرایطی واقع شوید، ترفند امروز گویا آی تی به شما کمک می کند که بتوانید شماره موبایل خود را تغییر دهید.

ابتدا وارد تنظیمات تلگرام خود شوید. برای این منظور می توانید از بخش سمت چپ تلگرام روی گوشی یا تبلت استفاده کنید یا اینکه آپشن سه خط موازی سمت چپ در تلگرام دسکتاپ را بزنید تا وارد تنظیمات شوید:

تغییر شماره تلگرام

وقتی که وارد بخش تنظیمات شدید، با قسمتی که کار دارید بخش اطلاعات یا Info است. این بخش را لمس یا کلیک کنید تا وارد جزییات بخش Info بشوید که این بخش به شما اجازه می دهد که اطلاعات را ویرایش کنید. یکی از اطلاعات قابل ویرایش و قابل مشاهده در این بخش شماره تماس شماست که ابتدای امر به تلگرام معرفی کرده اید.

در این بخش شما با گزینه ای روبرو هستید به نام CHANGE NUMBER، این یعنی شما می خواهید شماره تان را عوض کنید و آن را از حالت کنونی تغییر دهید.

CHANGE NUMBER

در ادامه تلگرام در مورد اطمینان شما از این کار سوالی می پرسد و شما لاجرم باید ok را بزنید:

تغییر شماره تلگرام

در این جا دقت داشته باشید که بعد از Ok زدن وارد صفحه ای می شوید که به شما اجازه داده شده در ان شماره قبلی را حذف و شماره جدید را جایگزین کنید.

در این بخش شما با صفحه New number روبرو می شوید که در زیر مشاهده می کنید:

New number

وقتی که شماره جدید تان را در باکس مربوطه نوشتید، می توانید به سادگی، در سمت راست و بالا تیک مورد نظر را که به آن اشاره کرده ایم را مشاهده کنید و آن را لمس کنید تا شماره جدید جایگزین کنید.

با این کار تلگرام یک کد فعال سازی جدید برای تان ارسال می کند پس باید خط جدید را فعال کنید تا کد فعال سازی را مشاهده کنید. این کد لازم است که در بخش تایید هویت تلگرام معرفی شود. با این کار، متوجه می شوید، که تمام مخاطبین قبلی تان را روی تلگرام مشاهده می کنید و علاوه بر آن مخاطبین جدیدی هم دارید که روی سیم کارت دوم، ذخیره بوده اند. این ساده ترین راهی است که تلگرام به شما نشان می دهد تا کاربری تان را تغییر دهید و شماره ای دلخواه به جای شماره قبلی قرار دهید.

چگونه شماره موبایل تلگرام خود را تغییر دهیم؟

برای اینکه شماره جدیدی به تلگرام خود معرفی کنید، می توانید از شماره مجازی نیز استفاده کنید. در این مقاله به شما یاد داده ایم که چگونه برای ساخت اکانت تلگرام شماره مجازی ایجاد کنیم؟ شماره مجازی محدودیت ها و ارزشمندی های خاص خود را دارد بنابراین توصیه می کنیم که این آموزش را دنبال کنید.

البته تلگرام انقدر جذابیت و کاربرد دارد که برخی از افراد به دنبال این هستند که چگونه ۶ اکانت تلگرام را با هم فعال کنیم؟ ما در این پست روش های پیشنهادی مان را به شما گزارش داده ایم اما اگر می خواهید فقط از یک گوشی استفاده کنید و دو اکانت تلگرام را روی آن نصب کنید، می توانید از جدیدترین آموزش گویا آی تی در این باره با عنوان چگونه هر اپلیکیشنی را دو بار روی گوشی نصب کنیم؟ ( بدون روت کردن ) استفاده کنید.

در این باره دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *