زمان معرفی رسمی آیفون ۸ فاش شد؛ شهریور، منتظر پرچم‌دار جدید اپل باشید!

زمان معرفی رسمی آیفون ۸ فاش شد؛ شهریور، منتظر پرچم‌دار جدید اپل باشید!
  • 1396/3/6
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت اپل در ماه سپتامبر، یک رویداد خبری برای رونمایی از گوشی‌های آیفون جدید خود یعنی آیفون ۸، آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus داشته باشد و به‌نظر می‌رسد که یک یادداشت رسمی از سوی شرکت اپل به کارمندان این شرکت برای برگزاری یک رویداد در نیمه سپتامبر فرستاده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

در این یادداشت رسمی، به کارمندان شرکت اپل اعلام شده است که در روزهای ۱۷ سپتامبر تا ۴ نوامبر، باید حسابی مشغول به کار باشند زیرا این سازنده تصمیم دارد تا محصولات جدیدی را در ماه سپتامبر معرفی نماید. لازم به‌ذکر است که ۱۷ سپتامبر، یک‌شنبه خواهد بود و ممکن است شایعه جدید صحت نداشته باشد زیرا یک‌شنبه به طور معمول به عنوان زمان مناسب برای رونمایی از آیفون‌های جدید شرکت اپل در طی چند سال اخیر در نظر گرفته نشده است و از طرفی، شرکت اپل علاقه دارد تا آیفون‌های جدید خود را در روز چهارشنبه معرفی نماید. در سال ۲۰۱۶، شرکت اپل برای رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر یک رویداد خبری برگزار کرد.

اطلاعات جدید توسط بنجامین گسکین به‌دست آمده است و در این گزارش، اشاره شده است: «همان‌طور که می‌دانید، رونمایی و معرفی محصولات جدید شرکت اپل در ماه سپتامبر صورت می‌گیرد.»

از آنجایی‌که هیچ تایید رسمی بر زمان احتمالی رونمایی از گوشی‌های آیفون جدید شرکت اپل وجود ندارد، نمی‌توان به شایعات جدید با اطمینان نگریست. با این‌حال، اعلام شده است که شرکت اپل یک هفته بعد از رونمایی رسمی از آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus به همراه آیفون پرچم‎دار جدید خود یعنی آیفون ۸ یا آیفون ادیشن، تصمیم دارد تا آن‎ها را در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) به بازار عرضه نماید.

پیش‌تر نیز شایعات مشابهی را در رابطه با زمان احتمالی از آیفون‌های جدید شرکت اپل شنیده‌ایم؛ برخی حتی مدعی هستند که آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus به همراه آیفون ۸ معرفی نخواهد شد و شرکت اپل با رونمایی از آیفون‌های جدید خود از سری “s” شانس فروش بالای آن‌ها را از دست نمی‌دهد! ممکن است آیفون ۸ به همراه آیفون‌های جدید شرکت اپل معرفی شود اما به احتمال زیاد تا ماه نوامبر به بازار عرضه نخواهد شد زیرا شرکت اپل در توسعه آیفون پرچم‎دار جدید خود با یک چالش جدی مواجه شده است و به راحتی نمی‌تواند آیفون ادیشن را به صورت گسترده عرضه نماید.

براساس شایعات، آیفون ۸ به یک نمایشگر OLED مجهز خواهد بود و سنسور اثرانگشت اپتیکال نیز، امکان ادغام حسگر اثرانگشت را با صفحه‌نمایش امکان‌پذیر خواهد کرد. کاربران دیگر نیازی به استفاده از یک دکمه اختصاصی برای تشخیص اثرانگشت خود ندارد و لمس نمایشگر برای احراز هویت شما کافی خواهد بود.

علاوه‌بر سنسور اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر، آیفون ۸ با یک نمایشگر با نسبت تصویر ۲ به ۱ عرضه می‌شود و به دوربین دوگانه با قابلیت پشتیبانی از محتوای واقعیت افزوده مجهز خواهد بود. اساس کار این دوربین در حال‌حاضر مشخص نیست اما برخی مدعی هستند که عملکرد آن به طور قابل‌توجهی در مقایسه با گوشی‌های پرچم‎دار دیگر بهتر است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *