آموزش تنظیم صدای دلخواه برای نوتیفی Low Battery در اندروید

آموزش تنظیم صدای دلخواه برای نوتیفی Low Battery در اندروید
  • 1396/3/8
  • زهرا معبودی
  • 0

مطمئنا افرادی این مطلب آموزشی را باز می کنند که از اندروید استفاده می کنند و از صدای نوتیفی Low Battery شان خسته شده اند. همیشه به طور معمول برای تمام دستگاه های اندرویدی وقتی درصد باتری به ۱۰ درصد یا کمتر می رسد، یک نوتیفی به گوش می رسد که به شما یاد آوری کند که حتما گوشی را شارژ کنیم. اما این بار برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال راهی برای مدارا کردن با این نوتیفی هستند آموزشی داریم که مطمئنا خوشحال شان خواهد کرد.

گویا آی تی در این آموزش به کاربران کمک می کند که بتوانند زنگ Low Battery خود را تغییر دهند و از آن لذت ببرند. از آن جا که اندروید به طور پیش فرض امکانی برای تغییر این گزینه قرار نداده است، تا بتوانید آن صدای دلخواه خود را روی باتری و Low Battery تنظیم کنید، ما از یک اپلیکیشن کمکی استفاده کرده ایم که به ما کمک می کند به سادگی با چند تپ ( ضربه انگشت ) مشکل را حل کنیم. پس با ما همراه باشید.

در ابتدای امر، لازم است که Battery Notifier BT Free را دانلود کنید. Battery Notifier BT Free یک اپلیکیشن ساده و رایگان اندرویدی است که وقتی روی گوشی تان نصب کردید، کافیست در آن صدای نوتیفی دلخواه تان را تنظیم کنید.

برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی Battery Notifier BT Free برای تنظیم صدای نوتیفی باتری، کلیک کنید.

Battery Notifier BT Free

این اپلیکیشن را هم می توانید در مارکت های ایرانی جستجو کنید و آن را پیدا کنید اما در صورتی که از سوی مارکت ها حذف شده باشد، می توانید از گوگل پلی آن را دانلود کنید. در صورتی که نمی توانید این اپلیکیشن را در مارکت های اپلیکیشن ایرانی بدون محدودیت پیدا کنید، می توانید از ترفند ها زیر برای دانلود این اپ ها از گوگل پلی استفاده کنید:

آموزش دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با افزونه APK Downloader

چگونه اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنیم؟

به هر حال بعد از دانلود آن را نصب کنید و اجرا نمایید.

زمانی که اپلیکیشن را اجرا می کنید با صحنه ای مطابق زیر روبرو می شوید:

تنظیم نوتیفی باتری

در این بخش گزینه SETTING را انتخاب کنید.

در این جا لیستی از گزینه های قابل تنظیم به شما نمایش داده می شود. از میان این لیست، گزینه دوم یعنی Low Battery Change Option را انتخاب کنید. در ادامه با نمایی مطابق زیر مواجه می شوید:

Battery Notifier BT Free

در این بخش نیز با اولین گزینه یعنی low battery level کار داریم. در این بخش شما با لمس این گزینه می توانید وارد صفحه ای شوید، که به شما اجازه می دهد میزان درصد باتری را شخصی سازی کنید. بدین ترتیب می توانید میزان درصدی از باتری را تنظیم کنید که قرار است نوتیفی را از آن موقع دریافت کنید. البته چیزهای دیگری هم در این بخش می توانید تنظیم کنید. مثلا اینکه هر چند مدت یک بار، این صدای نوتیفی را بشنوید، یا اینکه آیا ویبره هم لازم دارد، یا نه و در صورت تمایل ویبره هم هنگام نوتیفی انجام شود. حتی می توانید میزان صدای نوتیفی و خود اهنگ صدای نوتیفی را هم مشخص کنید.

Battery Notifier BT Free

حتی مود و حالت ویبره هم می توانید در این اپلیکیشن انتخاب کنید و حسابی در شخصی سازی نوتیفی ها دلی از عزا در آورید! چرا که سال هاست صدای تکراری و خسته کننده نوتیفی باتری روی اعصاب ما بوده است.

بعد از این تنظیمات را تایید و اوکی کنید تا با حد نصاب رسیدن باتری، نوتیفی ها فعال شده و شما را با آن صدای دلخواه تان، بشنوید. این کار موجب می شود که نوتیفی ها هر بار که شما را خسته می کند، مدل و حالت و حتی تایم آن را تغییر دهید.

عموما افرادی که مصرف بالای باتری دارند، نظیر افرادی که با گیم ها سرو کار دارند یا اینکه از وای فای روی گوشی شان استفاده می کنند و یا اینکه اهل مطالعه، مشاهده فیلم و یا حتی شنیدن موسیقی هستند بیشتر از سایرین با صدای نوتیفی سر و کار دارند چرا که شاید روزانه یک یا دوبار صدای نوتیفی شان را بشوند که این در طولانی مدت می تواند حسابی آزار دهنده باشد.

این ترفندی عالی و ساده و بدون هزینه است که به شما کمک می کند بتوانید صدای نوتیفی های باتری تان را تا جایی که اندروید به شما اجازه می دهد تنظیم و شخصی سازی کنید که البته محدوده های در نظر گرفته شده در اپلیکیشن Battery Notifier BT Free هم کم ارزش نیستند.

آموزش تنظیم صدای دلخواه برای نوتیفی Low Battery در اندروید

از این رو توصیه می کنیم که این آموزش را روی شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از این قابلیت اطلاع پیدا کنند. همچنین می توانید تجربیات ارزشمند خود را در این رابطه با توجه به دیوایس های خود، با ما در میان بگذارید و روش هایی که می توانید با این هدف سازگار باشد را به دوستان خود یاد دهید.

نکته ای که باید ذکر شود این است که دستگاه های اندرویدی برای بهره مندی از این تنظیمات نیازی به روت شدن ندارند، پس با وجود نصب این اپلیکیشن نیازی نیست گوشی تان را دست کاری کنید و آن را به خطر اندازید و ریسک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *