مشخصات‌فنی و تصاویر مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 و J5 سامسونگ فاش شد

مشخصات‌فنی و تصاویر مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 و J5 سامسونگ فاش شد
  • 1396/3/8
  • مقدم
  • 0

همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت سامسونگ در حال توسعه گوشی‎های میان‎رده جدیدی از سری گلکسی J است و این مدل‌ها، هم‌اکنون آخرین مراحل را پیش از عرضه رسمی طی می‎کند. به‌تازگی، جزئیات بیشتری از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 سامسونگ فاش شده است که مشخصات‌فنی و تصاویر رسمی این دو مدل را در اختیارمان قرار می‎دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 سامسونگ از جک ۳٫۵ میلی‎متری هدفون استفاده می‌کند؛ به پورت میکرو یواس‌بی مجهز شده است و بلندگوی گوشی در لبه سمت راست دستگاه قرار دارد. در هر دو مدل، شرکت سامسونگ از یک حسگر اثرانگشت ادغام‎شده با دکمه Home استفاده کرده است و بنابر یک گزارش، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 سامسونگ در چهار رنگ آبی، طلایی، صورتی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل، هم‎چنین از گواهی IP54 بهره می‌برد که مقاومت آن‎ها را در برابر آب و نفوذ گرد و غبار به داخل بدنه تضمین می‎کند.

گلکسی J7 به عنوان نسخه قدرت‌مند گوشی‌های میان‌رده سامسونگ از سری گلکسی J، به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی مجهز شده است؛ رزولوشن نمایشگر براساس شایعات، Full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. برای گوشی جدید سامسونگ، پنل Super AMOLED در نظر گرفته شده است تا تفاوت‌های میان آن و سری گلکسی A بسیار کم باشد.

گلکسی J7

چیپ‌ست اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری و پردازنده هشت هسته‎ای برای مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 سامسونگ در نظر گرفته شده است و سه گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی، مشخصات‎فنی گوشی میان‎رده جدید سامسونگ را تکمیل نموده است. در صورت تمایل برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید از یک حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنید؛ احتمالاً در این حالت، فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود.

گلکسی J7

نسخه جدید گوشی گلکسی J7 سامسونگ از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ در این دوربین، دریچه دیافراگم f1.9 است و فلاش LED برای دوربین اصلی، به ثبت تصاویر در محیط‌های کم‎نور کمک خواهد کرد. یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی مشابه به عنوان دوربین سلفی در حاشیه بالای صفحه‎نمایش قرار دارد و گشودگی دریچه دیافراگم آن نیز f1.9 است؛ به همین جهت، حساسیت سنسور به نور محیط بالا خواهد بود. دوربین سلفی مانند دوربین اصلی از یک فلاش LED استفاده می‎کند. مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 با یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن، ۳۴۰ دلار است.

گلکسی J7

گوشی گلکسی J5 به عنوان نسخه میان‌رده سری گلکسی J با نمایشگر ۵٫۲ اینچی Super AMOLED به بازار عرضه خواهد شد؛ البته رزولوشن نمایشگر، HD یا ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این گوشی تنها از دو گیگابایت رم استفاده می‌کند و به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. فضای ذخیره‎سازی مانند گلکسی J7 با استفاده از یک کارت میکرو SD قابل افزایش است؛ هرچند، حداکثر می‌توانید آن‌را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

گلکسی J7

مدل ۲۰۱۷ گلکسی J5 سامسونگ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. تراشه چهار هسته‎ای اگزینوس ۷۵۷۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. گفته می‎شود که قیمت این گوشی نزدیک به ۳۰۰ دلار خواهد بود؛ هرچند بعید می‎دانیم که چنین باشد و ممکن است شرکت سامسونگ، گلکسی J5 جدید را با قیمت کم‌تری در حدود ۲۵۰ دلار ارائه دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *