آموزش فعال کردن Xposed module تازه نصب شده روی اندروید

آموزش فعال کردن Xposed module تازه نصب شده روی اندروید
  • 1396/3/9
  • زهرا معبودی
  • 0

Xposed module قابلیتی است که عموما در مباحث آموزشی در مورد گوشی های روت شده به آن اشاره داریم. زمانی که شما ماژول Xposed module را نصب می کنید، از طرف این سرویس پیامی دریافت می کنید مبنی بر اینکه Xposed module هنوز فعال نشده است و باید آن را فعال کنید. بدین منظور ما این متن آموزشی را آماده کرده ایم تا به شما روش فعال کردن Xposed module را یاد دهیم.

زمانی که شما Xposed module را نصب می کنید، پیامی دریافت می کنید که باید این قابلیت را فعال کنید اما به تناسب نوع دستگاه ممکن است برای فعال کردن در متن پیام دکمه ای برای فعال کردن تعبیه شده باشد یا خیر. اگر در پیامی که دریافت می کنید دکمه ای تعبیه شده باشد به راحتی می توانید با فشردن آن، Xposed module را فعال کنید اما اگر چنین دکمه ای نبود کمی کار مشکل می شود.

اگر خوش شانس باشید، در پیامی که دریافت می کنید، عبارت Activate and Reboot را مشاهده خواهید کرد که در واقع حکم همان دکمه فعال سازی را دارد. بدین منظور می توانید در صفحه ای که مطابق زیر به شما نمایش داده می شود، مشکل را حل کنید:

Activate and Reboot

 

روی دکمه Activate and Reboot لمس کنید تا فعال شود و به صورت زیر تبدیل شود:

Activate and Reboot

بدین ترتیب این امکان فعال می شود اما اگر نوتیفی ای که دریافت می کنید، حاوی دکمه فعال سازی نیست هم راه ساده ای برای شما داریم. کافی است نوتیفی ای را که دریافت می کنید را لمس کنید تا وارد بخشی شوید که خود اپلیکیشن و نوتیفی ان، شما را بدان هدایت می کند:

Activate and Reboot

بعد از این از منوی کشویی، باید ماژول ها را انتخاب کنید که در میان ماژول ها Framework را باید انتخاب کند

البته پیش از آن می بایست جلوی ماژول تازه نصب شده تان هم تیک را قرار داده و بعد وارد کشویی شوید که در ان ماژول ها را طبقه بندی کرده اند. پس باید Framework را انتخاب کنید.  بعد از این کار وارد صفحه ای می شوید که در آن عبارت “Soft reboot” یا “Reboot” نمایش داده شده است. شما می بایست روی یکی از این دو مورد ضربه بزنید.

Framework

بدین صورت بعد از انجام تنظیمات یاد شده، در صورت نیاز، گوشی یک بار ریستارت خواهد شد و تنظیمات را اعمال خواهد کرد تا بدین ترتیب بتوانید به راحتی، ماژول مورد نظر را برای استفاده های بعدی فعال کنید.

از این ماژول عموما هنگام استفاده از برخی اپلیکیشن ها روی گوشی های روت شده استفاده می شود. در این باره اگر تجربه ای دارید آن را در بخش نظرات گویا آی تی بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی که در آن عضویت دارید به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *