رونمایی از گوشی Essential اندی رابین

رونمایی از گوشی Essential اندی رابین
  • 1396/3/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که در روزهای آینده استارتاپ Essential که متعلق به اندی رابین است از گوشی بدون حاشیه‌ی خود رونمایی خواهد کرد.

گویا آی تی – اندی رابین، خالق اندروید است. پس از آنکه گوگل سودای گسترش سیستم‌عامل اختصاصی خود را در سر می‌پروراند، در نتیجه‌ی تصاحب اندروید، رابین به گوگل منتقل شد و رهبری تیم توسعه‌ی اندروید را تا چند سال بر عهده داشت. گوگل پس از مدتی، اندی رابین را به سمَت گسترش دهنده ربات‌ گماشت و به همین دلیل، او از گوگل جدا شد. رابین پس از ترک گوگل، استارتاپ خود را با نام Essential راه‌اندازی نمود. در ماه مارس رابین خبر از عرضه‌ی گوشی هوشمندی بدون حاشیه توسط استارتاپ خود داد و اکنون به نظر می‌رسد در روزهای آینده این استارتاپ ، از گوشی خود رونمایی خواهد کرد. گفتنی است استارتاپ Essential حتی صاحب یک حساب کاربری رسمی توییتر نیز شده است و انتظار می‌رود در روزهای منتهی به رونمایی از این گوشی، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول آن باشیم.
۳۰ می (سه‌شنبه‌ی آینده) ، روز رونمایی از محصول است. برخی بر این باورند که اِسِنشل، از گوشی‌ هوشمندی با حاشیه‌های بسیار باریک رونمایی خواهد کرد. تصویری غیرمعمول از یک گوشی در حساب توییتر این استارتاپ نیز منتشر شده است که از وجود یک بیرون‌زدگی در بالای گوشی نشان دارد. وقتی به تصویر نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که در لبه‌ی سمت راست می‌توان سه کلید فیزیکی قرار دارد که احتمالا یکی از آنها مختص کلید پاور است و دو کلید دیگر برای تغییر حجم صدا تعبیه شده اند.
به نظر می‌رسد بر اساس اطلاعات موجود، در بالای گوشی شاهد یک رابط سخت‌افزاری برای اتصال ماژول‌ها خواهیم بود. احتمالا این بیرون‌زدگی نیز به دلیل اتصال ماژولی مانند دوربین است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *