پورشه کاین کارکرده یا یک شاسی‌بلند کامپکت نو؟!

پورشه کاین کارکرده یا یک شاسی‌بلند کامپکت نو؟!
  • 1396/3/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر بخواهید از میان یک خودروی شاسی‌بلند ۶ ساله‌ی پورشه با قدرت ۵۰۰ اسب بخار و قیمت ۳۸ هزاری و یک خودروی شاسی‌بلند لوکس کامپکت جدید مثل ب‌ام‌و X1 یا آئودی Q3 یکی را انتخاب کنید، کدام‌یک را به خانه خواهید برد؟

گویا آی تی – پورشه کاین توربو ۲۰۱۱ را که در تصاویر می‌بینید کارکرد ۱۲۶ هزار کیلومتری داشته و فروشنده گفته این خودرو از نظر مکانیکی یا الکترونیکی فاقد هرگونه مشکلی است. البته به خاطر اینکه کاین یاد شده از رینگ‌های ۲۲ اینچی سفارشی ووسن استفاده می‌کند، ظاهراً تا زمان استفاده از رینگ‌های فابریک، چراغ سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها روشن خواهد ماند.

پورشه کاین 2011

کابین کاملاً چرم این کاین ۲۰۱۱ به نظر می‌رسد در شرایط نسبتاً خوبی نگهداری شده است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توانیم به پوشش سقف آلکانترا، سیستم صوتی مرغوب برمستر، سیستم تعلیق با تنظیم در ۵ حالت، غربیلک فرمان چرمی/چوبی، چراغ‌های جلوی بای زنون و تطبیق شونده، صندلی‌های گرم شونده و کاملاً برقی، سیستم تهویه ۴ ناحیه‌ای، دوربین پشتی و دستیار پارک اشاره کنیم.پورشه کاین 2011

از نظر عملکرد این اتومبیل، پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴٫۸ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کاین در ۴٫۷ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن برابر با ۲۷۸ کیلومتر در ساعت می باشد. هنگام نوشتن این مقاله قیمت درخواستی برای کاین توربو ۲۰۱۱ برابر با ۳۸۲۰۰ دلار بوده که تقریباً سه برابر کمتر از یک کاین توربو پایه‌ی جدید است. خب نظر شما چیست؟ این شاسی‌بلند قلدر را انتخاب می‌کنید یا سراغ نمونه‌های کوچک صفرکیلومتر می‌روید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *