ساخت نوت بوک ضد آب توسط چینی ها

ساخت نوت بوک ضد آب توسط چینی ها
  • 1396/3/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برای اولین بار هواووی سه نوت بوک را روانه بازار کرده است. یکی از این نوت بوک ها دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی است، دیگری یک نوت بوک هیبریدی با قابلیت تبدیل به تبلت است و سومی یک نوت بوک ۱۳ اینچی بسیار باریک محسوب می شود.

گویا آی تی – به گزارش آسین ایج،هواووی با ارائه این نوت بوک ها از تلاش خود برای رقابت با لنووو، اچ پی و دل که در مجموع ۵۰ درصد از بازار رایانه های شخصی را به خود اختصاص داده اند، پرده برداشته است.
نوت بوک بدون فن هواووی Matebook X نامیده شده است که در برابر پاشیدن آب مقاوم است و از سنسور اثر انگشت نیز بهره برده است. قیمت این نوت بوک با توجه به قابلیت ها و امکانات نصب شده از ۱۳۹۹ تا ۱۶۹۹ یورو در نوسان است.
Matebook E هیبریدی ساخت این شرکت بین ۹۹۹ تا ۱۲۹۹ یورو قیمت دارد و Matebook D با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بین ۷۹۹ تا ۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.
اگر چه میزان فروش انواع رایانه های شخصی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ترتیب ۸.۳ و ۳.۷ درصد کاهش یافته، اما مدیران هواووی بر این باورند که فرصت های قابل توجهی در این بازار وجود دارد. این شرکت که بعد از اپل و سامسونگ رتبه سوم را در بازار فروش گوشی های هوشمند در اختیار گرفته است، امیدوار است بتواند این پیروزی را در بازار رایانه های شخصی هم تکرار کند.
تمامی این نوت بوک ها به نسل هفتم پردازنده های اینتل مجهز بوده و دارای ویندوز ۱۰ هستند. عرضه نوت بوک های یاد شده به بازار ۱۲ کشور اروپایی، آمریکای شمالی ، آسیا و خاورمیانه از اوایل ماه ژوئن آغاز می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *