رندر گوشی شیائومی می نوت ۳ منتشر شد؛ پرچم‌داری منحصر به فرد!

رندر گوشی شیائومی می نوت ۳ منتشر شد؛ پرچم‌داری منحصر به فرد!
  • 1396/3/11
  • مقدم
  • 0

شاید یک هفته نیز از معرفی نسل دوم فبلت Mi Max توسط شرکت شیائومی نگذشته باشد که گمانه‌زنی‎های جدید از احتمال عرضه یک گوشی دیگر توسط شرکت شیائومی یعنی Mi Note 3 خبر می‎دهند. به‌تازگی، رندر این گوشی فاش شده است که طراحی منحصر به فرد آن‎را به نمایش می‎گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

براساس شایعات، شیائومی Mi Note 3 به عنوان فبلت پرچم‎دار جدید این سازنده به بازار عرضه خواهد شد و از مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندی استفاده می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، شرکت شیائومی نتوانست شیائومی می ۶ پلاس را به عنوان فبلت پرچم‎دار جدید خود به بازار عرضه نماید؛ در آن زمان گفته می‌شد که شرکت سامسونگ در تولید گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با مشکل مواجه شده و همین موضوع باعث شده است تا این سازنده کره‌ای به دنبال استفاده از تعداد بیشتری از پردازنده‎ پرچم‌دار ۲۰۱۷ کوالکام باشد.

از آنجایی‌که تولید تراشه‎های جدید کوالکام برعهده سامسونگ است، شرکت شیائومی به دلیل کمبود پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ از عرضه شیائومی می ۶ پلاس صرف نظر کرد. براساس شایعات، فبلت پرچم‎دار جدید شرکت شیائومی، علاوه‌بر تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، به هشت گیگابایت رم مجهز شده است و از یک باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. حافظه داخلی این مدل نیز در بهترین مدل، ۲۵۶ گیگابایت است و البته مدل پایه آن با ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می‎شود.

می نوت 3

همانند گوشی شیائومی می ۶، وجه تمایز می نوت ۳ از نسل قبل دوربین دوگانه آن است. به‌نظر می‌رسد که شرکت شیائومی، از ترکیب دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ یکی از لنزهای دوربین اصلی، فاصله کانونی بیشتری دارد و بدین شکل، ثبت تصاویر پرتره چشم‌نواز امکان‎پذیر خواهد بود.

شیائومی می نوت ۳ به یک نمایشگر با دو لبه منحنی مجهز شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، این فبلت پرچم‎دار با یک صفحه‌نمایش با رزولوشن Quad HD (یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) به بازار عرضه خواهد شد. در رابطه با نمایشگر باید گفت که پرچم‎دار جدید شیائومی، اولین محصول این سازنده با نمایشگر Quad HD است. محصولات پیشین شیائومی، اکثراً با صفحه‎نمایش Full HD به بازار عرضه شده بود.

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، حاشیه‎های اطراف صفحه‌نمایش به‌طور قابل‌توجهی کم است؛ با این‎حال، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه دستگاه بیشتر از شیائومی می ۶ خواهد بود. هرچند، به هیچ عنوان با گلکسی نوت ۸ یا ال‌جی V30 نمی‌تواند رقابت نماید.

طراحی کلی شیائومی می نوت ۳ مانند پرچم‎دار ۲۰۱۶ شرکت سازنده یعنی شیائومی می ۶ است اما به لطف حذف حاشیه‌های اضافی، این فبلت پرچم‎دار طراحی جذاب‌تری در مقایسه با شیائومی می ۶ خواهد داشت. شرکت شیائومی، هنوز این رندر را تایید نکرده است و البته هیچ راهی برای تایید صحت این رندر در حال‎حاضر وجود ندارد.

لازم به‌ذکر است که پرچم‎دار جدید شرکت شیائومی در اواخر تابستان به طور رسمی معرفی خواهد شد. تا آن زمان، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر پیرامون فبلت پرچم‌دار شیائومی باشیم؛ محصولی که احتمالاً بیشتر از ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. لازم به‌ذکر است که شرکت شیائومی، می ۶ را در حال‌حاضر با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت حافظه رم با قیمت ۳۶۰ دلار عرضه می‎کند و معرفی می نوت ۳ با قیمتی کم‌تر از پرچم‌داران سامسونگ و ال‌جی، شانس بزرگی را به شرکت سازنده بابت فروش قابل‌توجه فبلت پرچم‎دار جدید خود خواهد داد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *